wat draagt jullie dreumes in de nacht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marilouise, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

een romper met lange mouwen en een badstof slaapzak van ISI met mouwen. ik heb nu 2 badstoffen slaapzakken besteld zonder mouwen. maar van de week koelt het weer wat af dus deze week hou ik de lange mouwen nog aan. van het weekend zou het weer warmer worden dan ga ik over op de slaapzak zonder mouw met hetzelfde rompertje. voor als het nog warmer wordt heb ik tevens 2 slaapzakjes gekocht van alleen katoenen stof.dan gaat hij daarin met of als het bloedje heet wordt zonder romper. ik zal hem nooit zonder bescherming (vooral op de longen) wegleggen. een klamme huid kan behoorlijk afkoelen. in het uiterste geval zou ik alleen een rompertje aandoen.

2. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Ons zoontje droeg vannacht een romper lange mouw, dun pyamabroekje, zomerslaapzak zonder mouwen en daaroverheen deken en lakentje...
    Heb de romper in de avond verwisseld voor een met korte mouwen...
    Nu denk ik, dat ik het dekentje er beter af kan halen (is wel dun) want is toch wel warme.

Het raam is wel dicht 's nachts....
    HIj hoest zo vreselijk; zou ik het raam open kunnen doen? of is dit niet verstandig?
    Kan misschien beter het dekentje er af halen dan....

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier is het raam altijd open, ook 's nachts. Ik vind dat wel zo lekker.

4. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Onze meid had eerst alleen een romper met korte mouwen aan en dan een zomer slaapzak maar dan werd ze helemaal wakker van het zweet.

De afgelopen nachten had ze dus alleen een romper met korte mouwen aan met een pyama broekje en een lakentje ( waar ze vervolgens heel de nacht boven lag)

Ik moet zeggen dat het s'nachts wel redelijk warm op haar kamer is. Ik heb alleen overdag het raam openstaan en s'avonds dicht aangezien wij nog geen horren hebben...

Groetjes,
    Sleepy

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier draagt mijn dochter snachts een hemd en onderbroek, dunne pyama, shortama of nachtpon en dan onder de deken.

Deel Deze Pagina