Wat draagt jullie pasgeboren baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vica86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat draagt jullie pasgeboren baby? (max 3 maand)

1. Makkelijke / lekker zittende soepele babykleding

2. Mooie kleding, broek, blouse, polo, rok, jurk, enz

3. Van alles wat

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Even een poll..

Wat draagt jullie pasgeboren baby?
    (max 3 maand oud)

-Makkelijke / lekker zittende babykleertjes
    -Mooie kleding - rok, blouse, polo, broek, enz
    -Van alles wat.

Mijn dochter droeg vooral kleding wat mooi was. Rokjes, jurkjes, hippie shirts enzo.

Maar uit practisch oogpunt voor de baby denk ik eraan nu vooral van die heerlijke babykleertjes te kopen. Van die lekkere soepele en zachte kleding wat vast ideaal is voor een baby.

Wat dragen jullie kleintjes en waarom?

2. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    Soepele kleding. vind ik wel zo fijn voor de kleine. als ze groter zijn dan kunnen ze meer van die stoere kleren dragen. hebben ze nu toch niets aan. het is meer voor de ouders dan voor de baby zelf.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ze droeg vnml. soepele, zachte kleding met véél stretch de eerste maanden, maar ze was dan ook niet zo makkelijk met aan/uitkleden...maar ik had wel wat mooie jurkjes en broekjes, die ze soms ook wel aan kreeg hoor.

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Soepele mooie kleren laats voor de kleine nou 2 dunne hele soepele spijkerbroekjes gehaald. Ik vond trouwends die broekjes met voetjes verschrikkelijk. De voetjes waren iedere keer kwijt. De dames hebben ook jurkjes gedragen met een maillot (2 of 3 dagen oud) ik vond het wel makkelijk een lekkere dikke maillot kunnen ze zich goed bewegen en een rokje of jurkje "voor de sier"

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Fijne zachte soepele kleertjes. Ze liggen als ze zo klein zijn de hele dag in bed, dan moet het echt comfortabel zijn vind ik. Irem draagt trouwens nog steeds geen spijkerbroekjes enzo, dat doe ik pas als ze gaat lopen want nu ze nog veel ligt lijkt me dat niet fijn voor haar. Maar ik trek haar nu weleens een jurkje of rokje aan, of wat een stoerder broekje of een bloesje.

het een sluit het ander toch niet uit trouwens? Je hebt ook mooie zachte kleertjes ;)

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mijn dochtertje draagt meestal rokjes of jurkjes, maar wel van hele zachte stof.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.833
    3.356
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb bij de vorige best wat spijkerjurkjes etc gehad... maar wat een drama om die (bij een verjaardag ofzo) eens aan te krijgen....

Hier bevielen de broekjes met voetjes wel goed (wel met sokjes erover) . Dus die heeft ze best aangehad de 1e weken.

Voor dit kindje heb ik best wat zachte broekjes/legginkjes met tuniekjes. Zacht materiaal, maar toch leuk meisjesachtig, maar vaak nét wat praktischer dan een jurkje met maillot.

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

sowieso de eerste 6 maanden alleen maar lekkere losse joggingbroekjes en pakjes. Het is dan ook een jongetje. Als het een meisje was geweest had ik ook weleens voor een maillotje kunnen kiezen met een rokje ofzo. Maar ook dan alleen maar lekker zittende kleertjes.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook.. Soepel, of niet soepel haha.
    Neem aan dat je alles mooi vind wat je je kindje aan doet he ;).
    Hier bevielen de broekjes met sokjes eraan juist heel erg goed. Maar denk dat dit zeker per kindje ook zal verschillen.

Dan koop ik maar gewoon van die joggingachtige stoffen. Lijkt mij veeel fijner voor de baby.

Mijn dochter droeg veel spijkerbroekjes enzo. En hoewel ze echt wel soepel zijn voor kleintjes, ligt een joggingsstof toch lekkerder voor ze denk ik.

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Het belangrijkst vind ik dat het lekker zit voor de kleine, ik kies dus voor lekkere zachte stoffen. Gelukkig heb je daarin ook lekkere stoere kleertjes! Van die stugge stoffen lijken mij niet lekker zitten en draagt de kleine man niet.

Mijn dochter droeg de 1ste maanden ook lekker zachte kleertjes. Ik had toen voor kerst toen ik nog zwanger was een super schattig jurkje gekocht met maillot. Het bleek zo onhandig te zijn dat ze het alleen die kerst aan heeft gehad.

Deel Deze Pagina