Wat dragen bij een spijkerrokje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jes1, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Hebben jullie foto's van baby's met een spijkerrokje?
    Ik weet niet zo goed hoe ik het leuk kan combineren!

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Geen foto's maar een leuke kleurige legging en dan een shirtje in de kleuren van de legging..
    Ik vind t juist een superding dat spijkerrokje..lekker makkelijk. Legging eronder leuke shirtje erop en klaar..

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.873
    113
    Wat mariska72 zegt. :)

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik denk ik zoek even tussen de foto's ....... heeft ze maar onwijs weinig spijker rokjes aan.... en dat terwijl ze in haar hele leven broeken aan heeft gehad wat om 2 handen te tellen is.

ze vind spijker rokken niet zo heel fijn, met klimmen bijv dan speelt het rokje niet mee.... het zwiert niet... en is heel stug, dus 9 van de 10 keer moeten we dan het rokje uitdoen zodat ze wat vrijer kan bewegen,

ik heb nu dus meestal zachte meevierende zwierende rokjes voor haar.

zal even 2 foto's plaatsen, de combi kan ook prima met een spijkerrok.

5. Popkoorn

op de eerste foto's had ze er geen zin in :p

met een spijkerrok kun je heel veel, de outfit die dochter aanheeft op beide foto's zou je zo de rokjes kunnen vervangen voor spijkerrokjes, er zijn echt veel combi's mogelijk met een spijkerok

* ik verwijder de foto's wel weer als je ze gezien hebt ;) *

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik vind spijkerrokjes juist erg makkelijk. Idd vaak shirtje met bijpassende legging. Of shirtje + bolero en legging.

7. Popkoorn

bij deze nog een keer ;)

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Mejojo: spijkerrokjes heb je toch ook losse modellen van. Mijn dochter heeft een hoop spijkerrokjes en varierend van strak (die vindt ze niet zo fijn) tot wijd.

Ik combineer ze altijd met een longsleeve en bijpassende maillot of legging. En nu met een t-shirt en luieronderbroek (toen ze nog niet zindelijk was natuurlijk).

9. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Een malloit of legging er onder met een shirtje helemaal leuk met zo'n luierkontje.

10. Popkoorn

Ja maar daar hou ik niet van ze heeft 2 lossere spijkerrokjes maar dat ziet er niet uit Bij haar en dat wijd uit lopend ... Nee ik vind dat niet zo mooi bij haar

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Dochterlief heeft een heel lekker soepel spijkerrokje van de hema. En een paar stuggere die idd uit gaan tijdens het spelen. Ze draagt er gewoon een shirt op en een legging of maillot onder. Met dit weer alleen sokken eronder.

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

Spijkerrokjes vind ik juist altijd zo makkelijk te combineren. In de winter/herfst met een shirt met een bolero erover en een mooie maillot. En in de zomer/lente met een leuke t-shirt met een print en een effen legging.

13. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier ook vaak een spijkerrokje aan....
    Inderdaad erg makkelijk met combineren!!
    Al moet ik zeggen dat ik rond de leeftijd van 3 maanden een rokje meestal niet zo praktisch vond.
    Zal even kijken of ik een foto heb van toen ze nog wat kleiner was!
    (Hhmmm, heb eigenlijk ook geen foto's van haar met een rokje toen ze nog heel klein was, maar toch twee redelijk recente met haar spijkerrok)

Deel Deze Pagina