Hoe maken jullie bowl? Ik heb verse appels, mandarijnen, kiwi's, sinaasappels en aardbeien en blik ananas in huis. Het is voor volwassenen en kinderen.
Ik maak deze meestal met een blik fruitcocktail, pot kersen op sap en een schijf verse banaan (die laatste doe ik er apart bij op het moment van serveren).
Toevallig voor verjaardag morgen: Fruitcocktail, ananas, aardbeien, druiven, appel en meloen. Vlak voor het serveren banaan. Alleen de fruitcocktail is blik de rest vers. Voor meer 'sap' paar sinaasappels persen of gewoon sap uit een pak. Officiele bowl is met alcohol geloof ik. Wel eens gedaan dan doe ik er beetje safari of pasoa oid in.
Mijn moeder deed er vroeger altijd een pak appelsap bij in. Dus eerst zo'n blik fruitcocktail, blikje mandarijnen, banaan, meloen. Eventueel nog wat ander vers fruit en klaar...
Ik doe een blik fruitcocktail, vers geperste sinaasappelsap, aardbeien en frambozen(vers of uit de vriezer). Kiwi is ook lekker.
Ik doe vaak 7up en sinaasappelsap En dan vers fruit erin. Lekker in de koelkast De prik proef je niks van terug