Oudste: een gebloemd jurkje met spaghettibandjes en wijde rok, daaronder een wit t-shirtje en een witte driekwart legging Jongste: een hemdjurkje met kleine bloemetjes, wit rompertje en witte legging driekwart.
Oudste een roze rokje, roze legging en groen t-shirt (met roze in de print). Jongste een spijkershortje en een roze t-shirt.
Leuk topic! Hier vandaag een spijker jumpsuit van Mexx met schoentjes van Clic! Gisteren tshirt Benetton, rokje Beebielove en legging H&M, schoentjes hetzelfde
Dit had mijn dochter vandaag aan, de hoed had ze niet op naar school hoor. Krijg de foto helaas niet recht....
Oudste: Donkergrijze bermuda met rood/grijs Angry birds t-shirt Jongste: Spijkerbroek met wit/geel/rood gestreept poloshirtje
Wow Theepot, precies mijn smaak!! Hier de oudste dit Product Detail | H&M NL (de roze) De jongste deze Product Detail | H&M NL
Oudste; korte spijkerbroek met een donkerblauw kiss t-shirtje Jongste; donkerblauw 'fladderjurkje' met rode kersjes Al moet ik bekennen, dochter loopt al 2 dagen het merendeel in haar blootje door de tuin, waar het badje staat
Oh vandaag geen foto gemaakt... Ze droeg een roze zomerbroek met wit shirt met glitterster erop. Beiden van Frendz van V&D.
Een kobalt korte broek van H&M Een cool beige t-shirt met een vrolijke VW-camper erop van Tom Tailer Blauwe teva's
Mijn 2 meiden dragen vandaag dit. Jongste had ook een vestje aan maar die wilde ze uit voor op de foto.