Misschien beetje rare vraag, maar ik stond net mijn ziekenhuistasje in te pakken en opeens bedenk ik me dat ik geen idee heb wat ik aan wil. Ik heb een wijde pyjamabroek, lijkt me wel lekker. Maar daarboven? Ik wil graag na de bevalling het kindje tegen mijn huid leggen, maar ik heb niets met knoopjes. Zal ik dat nog kopen, of kun je iets anders gewoon omhoog schuiven ofzo? Hoe hebben jullie dat gedaan, of hoe willen jullie dat gaan doen?
een vriendin van me heeft 2 speciale nachthemden gekocht. van die lekkere grote en dan had ze bij haar zoontje een blauwe met "its a boy" en bij haar dochtertje een roze met "its a girl" is ook nog eens leuk om te bewaren voor later
Ik had gewoon een trui aan die ik overdag ook aan had stond er ook helemaal niet bij stil om wat anders aan te doen ik had wel van die shirt pyama's klaar liggen maar die heb ik alleen na de tijd gedragen
voor de bevalling van Eva had ik voor na de bevalling gewoon leuk nachthemd gekocht en voor tijdens de bevalling een groot wit t-shirt van mijn man...omdat ik werd ingeleid en in bes moest blijven had ik dus even dat nieuwe nachthemd aangetrokken maar toen ging het zo vreselijk snel dat ik geen tijd meer had om dat t-shirt aan te doen...dus bevallen in mijn nieuwe nachthemd maar zat wel lekker hoor hahahaa..
Zo'n big shirt waar ik ook in slaap van Snoopy (ja tuuuurlijk) Die heb ik gewoon omhoog geschoven toen Ewout was geboren en lekker op mijn blote buik gelegd. Even later ook zo gevoed meteen
Een t-shirt van mijn vader en de trainingsbroek va mijn man. Dit was ook mijn avond outfit tijdens de laatste weken.
Een tshirt van mn man en een laken over mn benen ed. Toen ikd r voor het eerst bij me kreeg na de ks niks, gebwoon bllot daarop mn dochter en dan een deken over ons.
Ik had een soepel elastisch topje aan met spaghettibandjes. Het zit lekker soepel en je hebt zo je buik bloot om je kleintje er tegenaan te leggen. Bij deze bevalling trek ik weer hetzelfde aan.
In het begin had ik een onderbroek en een hemdje aan. Na het douchen had ik niets meer aan en heb er ook geen moment meer aangedacht om nog iets aan te doen.. Ik ben op de heetste dag van de hittegolf bevallen, dus koud heb ik het zeker niet gehad
Ik had bij mijn 1e ook een topje aan. Ik begon met een nachthemd met knoopjes,maar ineens begonnen mijn borsten te lekken en was ie helemaal nat. Dus ben geeindigd met een topje aan. Beviel (letterlijk en figuurlijk ) me goed.
een enorm groot, wijd nachthemd. was van plan om iets mooiers aan te trekken, maar dat ging niet meer lukken. viel wel overal lekker overheen groetjes, lidwina
ik had niets aan, ik schommelde van douche naar bed naar toilet naar douche.. Ik heb geen moment gedacht om iets aan te trekken eigenlijk. Liep daar poedeltje hahahaha...
Wij gaan in het ziekenhuis bevallen, dan kan dat helaas niet zo makkelijk. Voor de bevalling pak ik een t-shirt van mijn man in. Voor daarna heb ik een nachthemd en een pyama gekocht, beiden met veel knoopjes voor de borstvoeding. Groetjes, Nikki F
Ik had een nachthemdje aan. Toen de kleine geboren werd heb ik deze omhoog gedaan en de mijn kindje op mijn huid gelegd. Ik heb daarna deze ook meteen uitgedaan, want hij was "doorweekt" van het persen. Dus toen lekker met ontbloot bovenlijf in bed gelegen. Gina
Ik ga een t shirt dragen tijdens de bevalling van me vader. En daarna wil ik als het lukt een nachthemd met knoopjes aan doen.