ik had tijdens de bevalling een shirt van mezelf aan en een joggingbroek en na de bevalling een lange piama van de zeeman met knoopjes voor het borstvoeden
ik doe een grote shirt aan van mijn vriend. en ik heb een nacht hemd met knopen bij de hema gekocht 9,95 voor na de bevalling. En ook een trainings pak een set broek en vest voor als ik t koud krijg en wanneer ik naar huis ga. voor de kleine heb ik 3 verschillende maten kleertjes want ik kan al over 3 wk bevallen en hij schijnt klein te zijn dus. we zullen zien ik ben er klaar voor. liefs loesmari ps: advies doe wat je lekker vind zitten. niet te warm en niet te koud. voor borstvoeding is het handigst een nachthemd met konpen er boven.
Ik had een big-shirt meegenomen voor de bevalling. Had hem alleen niet aan want ik had het dus echt veelste warm. Ik lag de hele tijd onder een laken, in me niksie
Ik had een soort jelleba (Marokkaanse jurk) aan, maar die was niet zo lang. Dat kon dus prima. Op een gegeven moment weet je van niets meer, ik tenminste niet. Ik heb Hind niet op mijn blote lijf gehad na de bevalling, jullie allemaal wel?
Ik had big shirts gekocht voor in mijn vluchttas maar ben uiteindelijk gewoon bevallen in een hemd wat ik die dag aan had. Het laatste wat je op dat moment wilt is je nog omkleden of je druk maken hoe je er uit ziet hoor
Ik had t ontzettend warm tijdens mn bevalling. Aanvankelijk had ik mn ochtendjas nog aan, maar uiteindelijk helemaal niets meer.
hahaha, nou ik ook. Bedenk me nu pas, dat ik misschien 1 van de weinigen ben die zo bevallen is. Terwijl ik normaal zo preuts ben, heb ik er nooit over naged8 tijdens de bevalling(en tot nu toe zelfs).
ik had bij alle 2 me bevallingen een t-shirt aan. en daarna had ik een nachthemd met knoopjes voor de borstvoeding
Ja, ik wel. Wat jammer dat dat bij jou niet is gebeurd, want het geeft een heel speciaal gevoel Is daar bij jou een reden voor dat dat niet is gebeurd dan?