Wat dragen jullie ´s nachts?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Eylem, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Het nadeel van een bh is dat ie licht kolvend werkt...je houdt er dus het lekprobleem gedeeltelijk mee in stand.

Ik ving trouwens de melk die ik tijdens het voeden lekte op in een gesteriliseerd lekbakje, en dat deed ik ook tijdens het kolven. Dat leverde me zeker in het begin per voeding minstens 40cc op voor de vriezervoorraad.

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had in het begin een wat strakker hemdje aan met daar in de borstcompressen. Daarover een los shirt.

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik draag ook een voedingsbh, van de Hema. En een truitje omdat ik NET te groot ben voor het dekbed en het anders koud krijg :)

Een keer zonder geslapen en verdronken in de melkzee :D Leve de zoogcompressen, overdag kan ik ook niet zonder. Sowieso zou ik nooit een voedingsbh met beugels gebruiken!

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat deed ik ook. Heb een half jaar gelekt ongeveer. Later nog wel een beetje, maar dat was te overzien.
    Dat eerste half jaar was het dus regelmatig het hele bed verschonen.
    Slapen met een bh vind ik heel onprettig. Als ik 's middags even een dutje doe, gaat het ding al uit. Ik heb heel lang met voedingshemdjes gelopen, vond bh's de eerste maanden sowieso een crime!.

5. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Die vraag wilde ik nou ook al stellen hier :D
    Ik slaap vanaf het begin met een voedings bh vd Hema, met pads erin. Wat wel lastig is, is dat ik op mijn zij slaap. Als mijn borsten 's avonds leeg zijn dan floepen mijn borsten haast uit de bh.
    's Morgens knelt het dan weer. Zonder is geen succes. Mijn meisje laat 9 uur tussen de laatste en eerste voeding en dan is het lekken geblazen. Vind ik zonde vd melk :p

Deel Deze Pagina