wat dragen jullie baby's thuis?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Yeline heeft sinds ze uit het ziekenhuis is gekomen overdag gewoon haar normale kleertjes aan.

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Anouk krijgt gewoon haar kleertjes aan en 's nachts ligt ze in een romper in dr slaapzak. We hebben zoveel kleertjes gehad dat ik probeer om alles een keer aan te doen, behalve dan de kleding die ik zelf niet mooi vind.
    Natuurlijk koop ik zelf ook pakjes en dan kijk ik waar de knoopjes zitten en of het wel lekker zal zitten.

Liefs,
    Duveldraakje

3. Jessica 1985

Jessica 1985 Actief lid

15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Hallo,

Jeffrey heeft ook thuis comfortabele kleding aan.
    Doe hem savonds de pyama aan.

Liefs Jessica

4. sim

sim Niet meer actief

snachts heeft hij een rompertje met een t-shirtje of pyamatruitje aan, daarover krijgt hij een slaapzakje, als het straks wat kouder is dan natuurlijk helemaal een pyama.

verder heb ik voor hem bijna alle joggingbroekjes van de hennes met allerlei leukje shirtjes, dus ik vind hem er altijd gekleed uitzien, maar toch lekker relaxed zeg maar.
    heb laatst een paar pyama's gehaald bij de prenatal, ook een paar donkerblauwe, dat zijn gewoon zijn huispakjes voor overdag.

verder kleed ik hem niet anders als er visite komt of als we weg gaan, hij ziet er naar mijn mening altijd netjes uit.

5. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Fatih heeft overdag gewoon zijn kleertjes aan. Pas 's avonds zijn pyjama aan. Ik loop ook overdag niet in mijn pyjama dus mijn kindje ook niet.

6. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Overdag kleed ik mijn dochtertje "gewoon" aan en 's avonds voor de laatste voeding ligt ze al lekker in d'r pyama!
    Het verschilt wel hoelaat ik haar aankleed. Als ik moet werken is het al om 7 uur en als ik vrij ben dan iets later

7. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik kleed Lieve altijd gewoon aan.
    In de avond na het badje ofzo krijgt ze nog haar flesje maar dan heeft ze wel dr pyama aan.
    Maar overdag heeft ze gewoon kleertjes aan

8. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    keira had de eerste 4 maanden aleen pyamas en joggingpakjes, en het cb was er erg blij om, aangezien sokjes en schoentjes tot die tijd eigenlijk helemaal niet goed zijn voor de groei. ze moeten goed de ruimte hebben in de voetjes.

nu kleed ik haar uiteraard wel om, het is bloedheet buiten dus heeft ze meestal een zo een broekpakje aan, of een tshirtje met korte broek. heb een paar jurkjes, en met een onderbroekje staan ze heel lief, helemaal nu ze kruipt en loopt. in huis heeft ze een kniebroek met tshirt, kan ze lekker in kruipen zonder de knieeen te slopen

9. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    als ik nergens heen ga dan laat ik dylan meestal in zijn pyama....

10. Niet meer actief

Gewoon, kleertjes...

Ik heb niet echt verschillende pakjes of pyama's...

Ik koop alles wat ik leuk vind en dat trek ik haar aan...

11. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik trek haar wel jurkjes en rokjes aa nik vind het juist heel leuk staan!
    en ik weet van te voren niet of ik visite krijg de meeste dag wel dus ik kan daar niet echt op gaan kleden!
    ik trek haar gerust mooie kleertjes aan hoor ook al blijf ik thuis anders blijven z emaar in de kast liggen en dat vind ik zonde!

12. Niet meer actief

nou ik loop overdag wel lekler in mijn huispak hoor, ik ga me niet opdoffen voor het aanrecht, pas als rayif thuis komt kleed ik me leuk aan maar alleen thuis met mijn kinderen, lekker in huispakjes hoor!

niets mis mee

13. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik zeg ook niet dat ik me opdof, maar loop in ieder geval niet in mijn pyjama. Er kan zomaar ineens iemand voor de deur staan.

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik kleed Sam ook overdag gewoon aan, en dan 's avonds gaat er een gedeelte uit zodat ze de slaapzak in kan. Sokken doe ik zo min mogelijk aan, blote voetjes is toch veel lekkerder? En schoentjes doe ik heel af en toe aan ipv sokjes als het beetje koud is en we gaan naar buiten.

Zelf kleed ik me ook altijd gewoon aan, behalve als ik me ziek voel.
    En als ik in een huispakkie (oid) rondloop dan voel ik me meteen minder fit. Dus is niet zo handig.

15. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik laat Keano ook meestal in zijn pyama spelen thuis. Als we weggaan of er komt bezoek doe ik wel mooie kleren aan! Hij wordt ook lastig als hij thuis moet spelen in z'n jeansbroek ofzo! Vind z'n pyama veel leuker!
    :)

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Gewoon kleertjes.. spijkerbroekje en blousje of zo..

Net als Inky heb ik geen speciale visite kleding voor de kids.

17. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Mick heeft overdag gewoon een t-shirtje met een lekker comfortabel broekje aan en sokjes. 's Avonds gaat het weer uit en slaapt hij gewoon in zijn romper. Als het wat kouder is, laat ik enkel zijn shirtje extra aan. Hij heeft geen pyjamaatjes. Ik verkleed hem overdag verder nooit eigenlijk. Hij heeft alleen maar leuke pakjes :) En elke ochtend krijgt hij dus een schoon setje aan.

Groetjes, Emma

18. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    @cyntia85

haha zo denk ik er ook over loop ook niet de hele dag inpyjama dus mijn kindje ook niet ;)

@ayildizz persoonlijk vind ik het wel vreemd om me aan te kleden omdatmijn man thuiskomt :confused:
    als ik dan al liever in huispak loop dan ook waar mijn man bij is boeien...

19. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik kleed fabian altjid aan. Maakt niet uit of we thuisblijven of niet. Als hij ziek is krijgt hij altijd een lekker trainingsbroekje en een makkelijk shirtje aan.

20. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Pff wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg.. Ik laat eliza vaak in de nachtkleding om banjeren. Zit wel zo lekker voor haar.. Als we weggaan of er komen mensen dan kleed ik dr om.
    Toen ze net geboren was, deed ik dat ook niet, dan hield ze dag en nacht de kleren aan die ik haar aan had getrokken na het badje..
    Pfff.. ze werd niet vies, het is een heel karwei om zo'n klein mensje aan en uit te kleden, mij niet gezien.. Ik begin er nu wat mee en dan nog vind ik het eigenlijk onzin..
    Ik slaap zelf zovaak in een gewoon tshirt..
    Ach ja voor kids is het anders natuurlijk..

Deel Deze Pagina