wat dragen jullie baby's thuis?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Nou ik dof me echt niet alleen op voor mijn mannetje hoor. Kleed me gewoon aan als ik 's ochtends opsta, krijg ook wel eens visite en dan wil gewoon leuke kleren aan hebben, ook al is het de buuf!

Britt heeft ook gewone kleertjes aan overdag, alleen na het badje 's avonds krijgt ze al lekker haar pyjamaatje aan! Vind het jammer om al het goeie spul te bewaren!

2. Niet meer actief

nou ik kleed me liever leuk aan voor me mannetje zodat ik hem telkens weer een speciaal gevoel geef dan voor de postbode of de buurvrouw BOEIEND maar anyway het ging over de baby's

wat jullie thuis aantrekken vindt ik niet zooo interessant! ;)

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    @ Ayyildizf....je begon er zelf over meid! ;)

maar goed......weer terug naar de baby's....

4. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
  5. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
  6. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
  7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    @Mo: Gewoon, kleertjes...

Ik heb niet echt verschillende pakjes of pyama's...

Ik koop alles wat ik leuk vind en dat trek ik haar aan...

Idem, :p

8. Julie draagt vanaf dat ze 2 weken is overdag gewone kleertjes en 's nachts een pyjama. 's ochtends in bad en dan kleertjes aan, 's avonds voor de laatste pap pyjama aan.
    Verder heb ik er eigenlijk nooit bij stilgestaan :-k
    Ze heeft wel steeds iets gemakkelijk aan, ik koop geen spannende toestanden of zo voor haar.
    Ze heeft van de week trouwens haar eerste jeansbroekje aangehad, stoer! :D

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik probeer hem comfortabele kleding aan te trekken.
    Ik heb geen speciale visite-kleding, maar als er visite komt of als ik zelf weg ga met Bram trek ik hem wel iets extra leuks aan.
    Ik pronk natuurlijk graag met mijn schat. :D :D
    ´s morgens laat ik hem meestal tot een uur of 9, half 10 in zijn pyamaatje spartelen.

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Het licht aan het weer haha. Net als vandaag lekker een schone pyama. Hier ook vaak confortabel en als we op pad gaan dan wel leuke kleding. Maar verder gewoon een leuke soft broek met een lekker shirt erop.

11. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Altijd gewone kleertjes, daar slaapt ze ook in (alleen in de slaapzak doen we de broek uit), we doen een keer in de 2 dagen schone kleertjes aan na het badje...

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Isabella krijgt elke dag schone kleertjes aan. Anders kan ze nooit alle kleren aan die ik koop en krijg, :)

Ik moet trouwens pyama's gaan kopen, want het lijkt me ook wel fijn voor haar om in de avond in haar pyama te zitten.

13. Female

Female Niet meer actief

Ik kleed Kynan altijd gewoon aan en ook zijn mooie kleertjes hoor, eigenlijk altijd :D . Bij het kopen let ik er toch altijd op dat het leeker zit én stoer is. 's avonds na z'n badje-douche of het grote bad altijd lekker in z'n pyama.

14. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik trek indy nu in de zomer geen pyama aan..vind ik veel te warm zo'n extra laagje...doe haar lekker een romper met korte mouwen aan met daarover een zacht(pyama)broekje. Na haar fruit van half 10 gaat ze meestal nog even spelen en daarna nog een slaapje doen...na dat slaapje kleed ik haar om in gewone leuke kleding en dan na de fles gaan we meestal naar buiten. Thuis trek ik wel altijd wat minder lekker zittende kleertje (spijkerbroekje/jrukje) uit zodat ze lekker onbelemmerd kan spelen...

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier ook 's nachts een pyjamaatje (of het moet te warm zijn) en overdag gewone kleertjes.

16. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Het is hier erg warm in huis, zo'n 24 graden. Ze heeft alleen een romper zonder mouwtjes aan, en slaapt dan ook in een slaapzak zonder mouwtjes. Anders gewoon iets wat lekker zit en wat netter als we de deur uit gaan, soms ook voor bezoek. Koop geen "echte" kleren meer voor haar, ze vindt het niet lekker zitten en loopt er alleen maar aan te plukken. Dus pyjama's en zachte broekjes en shirtjes zijn hier zo'n beetje de standaard.

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian draagt gewoon zn kleertjes. Heb geen peciale dingen voor als we op visite gaan of visite krijgen.
    Als ie gaat slapen soms een pyama of gewoon zijn gemakkelijk zittende kleertjes (niet als hij een jeans aan heeft).

18. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mark ook pyama. Als het niet koud is, gaat zijn broekje uit, en kan hij lekker zijn beentjes in de lucht gooien en met zijn voetjes spelen. Als we op pad gaan, dan kleed ik hem aan. Als er bezoek komt, en ik wil indruk met hem maken, dan kleed ik hem leuk aan ;)

19. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik weet nooit wanneer ik bezoek krijg word dus wel moeilijk om haar daarop te kleden

Deel Deze Pagina