Kon en kan het niet laten. Zag je reactie en dacht volgens mij heb je meer kleren aan in bed dan buiten het bed. ( sorry ik weet mag het niet zeggen maar kon het niet laten). Hopelijk vat je het op zo als ik het zelf op vat als een soort vriendelijk grapje. Wil het niet te zwaar maken of iets dergelijks. En niet te onaardig overkomen. Ook al kan dat wel zo opgevat worden. Waarom zeg je het dan penseel. Omdat ik een flap uit ben soms.
Man in zn boxer, ik heb wel graag iets van een bigshirt aan. De jongste altijd in een pyjama en de oudste in haar ondergoed, die heeft het altijd warm.
Zie dat er een hele discussie aan vooraf is gegaan. Maar manlief ik en kids liggen niet met zn allen naakt in bed hoor. Dochter komt meestal niet bij ons op de kamer, gaan op haar eigen kamer/ huiskamer wat rommelen als ze wakker is... als ze wel bij ons komt, schiet ik snel een nachthemd aan... En manlief is een koukleum... heeft altijd een pyjama aan
In de zomer een hempje,nu een shirt met lange of korte mouw. Onze zoon heeft nu een dunne pyama aan,in de winter als het echt koud is een flanellen...hij heeft best een koude kamer.
Ik ben gekleed alsof ik een berg ga beklimmen Heb t altijd koud dus ik slaap in een pyamabroek, top, sokken en soms trui(tje) (en in de winter elektrische deken) Soms word ik s'nachts wakker dat ik het warm heb haha gek.
Dochter in pyjama of nachthemdje. Ik ben een koukleum, dus nu lange broek en longsleeve. Begin vaak met dikke sokken, die wel uitgaan als ik t warm krijg.
Ik kan echt niet slapen met een pyjama aan. Ook niet een hemdje of shirt, dat kruipt dan op en dan lig je op een rol stof. Daarnaast heb ik het veel te warm! Dus lekker alleen een onderbroek of naakt, ook als het buiten vriest. De dekens en eigen lichaamstemperatuur zijn genoeg.
Ik slaap in een oud versleten t shirt van mijn vriend, die eigenlijk rijp is voor de vuilnisbak, maar hij slaapt nog zo lekker!