Ik ben er best verbaasd over hoeveel mensen er naakt slapen. Vindt dat zelf raar en niet zo'n fris idee. Hier altijd ondergoed aan.
's zomers dunne/korte pyjama, 's winters lange pyjama. Maar altijd iets, alleen in onderbroek of zelfs naakt slapen vind ik maar niks
Altijd lange legging met een oud shirt met lange mouwen, in de zomer soms ook nog, maar als t echt te warm is, doe ik een met korte mouwen aan Ik heb het altijd! koud! Het liefst ook dikke deken in de zomer hoor haha
Met een t-shirt en pyjamabroek. Op sommige dagen val ik naakt in slaap, maar trek dan alsnog iets aan middenin de nacht. Ik heb altijd koude schouders/stijve nek en glibberbenen als ik er niks omheen heb, ik word daar gewoon wakker van! Mijn man slaapt naakt of in zijn boxer en zoon in een pyjama zonder boxer.
Bovenstaande geldt ook voor mij. Als ik in een leuke bui ben komen ook wel spannende nachtjapons uit de kast Man: boxer + t-shirt Kinderen: nachthemd of pyjama + ondergoed natuurlijk
In de periodes dat ik veel afscheiding heb [hier dus regelmatig] zou ik het ook niet fris voelen om de hele nacht over de lakens te rollen zonder ondergoed. Misschien bedoelt ze dat..
Ik in de zomer pyjama met korte broek/korte mouwen een slip. in de winter lange broek en lange mouwen pyjama en een slip. Manlief: zomer en winter pyjama (lange mouw en korte mouw wisselt hij af) en zonder boxer/slip "dan kan het lekker luchten" Dochter: luier, slip, romper, slip, pyjama (of alleen pyjamatop als het warm is) of onesiepyjama en een slaapzak (achterstevoren met een haakje aan de rits) (Dochter heeft de leuke gewoonte anders de luier uit te doen)
Maare met intiem zijn worden er toch ook lichaamssappen uitgewisseld, die belanden hier ook in de lakens ik ga niet natijd snachts t bed verschonen ofzo dus daar slapen we ook dan in... Is dat dan ook ieuw ? ( enneuh ik slaap snachts ik weet niet wat jij doet, een rolspel met de lakens) Wij dus ook bloot, dl in pyama, nu katoen in de winter flanel
Kinderen afhankelijk van het weer en seizoen in ondergoed of pyama. Man en ik afhankelijk van het seizoen in niets, of onderbroek met een t-shirt.
Ik heb nergens gezegd dat iets 'ieuw' is... Ik geef een mogelijke verklaring voor de mening van iemand anders.. En ja, ik rol 's nachts in mijn bed.... veel....
Ik zou echt knettergek van een pyjama worden. Als ik alleen slaap, slaap ik in mn onderbroek. Slaap ik met een vent, dan uiteraard in mn nakie Oudste zoon slaapt ook in zn onderbroek, als je die een pyjama aan doet zweet hij zich helemaal een ongeluk. Jongste slaapt wel in een rompertje met slaapzak.
Jongste in een pyjama. Oudste of in pyjama of in haar ondergoed. Man alleen een boxer en ik draag een hemd en ondergoed.