Wat dragen jullie in bed?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    wij lopen allemaal geregeld naakt door het huis. Sterker nog, dochter heeft alleen kleding aan als ze naar buiten gaat, voor de rest loopt ze liever bloot rond.
    Is bij ons echt geen enkel taboe

2. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Vind ik gewoon.

Kan je ook net zo goed geen ondergoed aantrekken onder je kleding als het toch zo fris is...

Of gewoon naakt rondlopen:p

* enneh degene die zei als je hygienisch bent is het toch fris...ik ben hygienisch maar dan nog vind ik dat.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Waar zouden ze op moeten reageren dan? Mijn kinderen reageren op mijn kleding (stom, mooi, nieuw etc) maar mijn lijf, hun lijf, lijf van manlief is gewoon, normaal.. niets bijzonders.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Naakt rondlopen is juist heel fris (koud):D

Ik hoop dat je weet dat niet naakt rondlopen niets met onfris te maken heeft? En commando's gaan iets is wat veel mensen doen?

Mmm.. gelukkig heb ik geen kleding nodig om me fris te voelen.:D

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

En mag je vinden hoor. Ik ben alleen benieuwd wat er dan zo onfris aan jouw lijf is. Was je je te weinig ofzo?

6. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Man en ik dragen niks in bed, als het heeel koud is doe ik nog wel eens een pyjama aan, maar lieve gewoon een extra deken erop en niks aan :) Slaapt veel lekkerder vind ik..

Dochter heeft nu nog romper, pyjama en slaapzak aan afhankelijk van temperatuur, maar als ze ouder is mag ze zelf beslissen wat ze wil.. Als zij dan ook naakt wil slapen heb ik daar geen problemen mee..

Ik vind het ook niet raar als ze bij ons op bed komt.. Ik haal haar meestal uit bed voor ik aangekleed ben.. Naakt zijn is niets raars en dat wil ik haar ook meegeven.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Even op de discussie op fris / onfris: ik heb zelf vaak best veel afscheiding. Bovendien zweet ik best veel. En een heel enkele keer heb ik 's nachts nog een beetje melk-lekkage. Als ik ondergoed / hemdje aan heb, dan komt dat daar in te zitten en die gooi ik dan 's ochtends gewoon in de was. Mijn beddengoed was ik niet elke dag. Dus in die zin vind ik het wel frisser. Niet dat ik naakt zijn vies' vind, maar voor mij persoonlijk voelt het wel hygiënischer om in ieder geval een slip en tegenwoordig vaak ook wel een hemdje aan te hebben.

8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik heb trouwens ook wel eens afscheiding 's nachts, maar verschoon dan liever mijn bed iets vaker :)

Tijdens BV-periode had ik onder mijn borsten een extra doek liggen waar ik op sliep i.v.m. de lekkage haha.. Ik moet er niet aan denken om met een BH aan te slapen, vreselijk..

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

zodra ik naakt onder de douche vandaan kom is het al fiet fieuw enz ;) overigens we douchen wel samen

zelf vind ik het niet fijn dat als ik bloot in bed lig ik moet knuffelen met mn kids

als de kids niet beter weten dus je altijd naakt slaapt dan is het normaal voor ze
    maar als je t nooit gedaan hebt en ineens elke nacht poedelnaakt in bed ligt.. vinden ze t vreemd hier

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Winter iedereen in de pyjama. Zomers kinderen in ondergoed en wij naakt.

11. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Dochter pyjama, als het warm is alleen romper.
    Man in zijn boxer.
    En ik altijd met complete pyjama, in de winter graag met sokken.

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Vriend en ik beide niets... Moet er niet aan denken. Tijdens menstruatie slipje. Ben blij als dat dan weer voorbij is!

Dochter kijkt er niet van op. Al woont vriend zijn zoon bij ons sinds mei dus ligt er altijd een hemdje en slipje in handbereik. Zelfde geldt voor vriend, ivm mijn dochter!

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    ging dat goed? Ik vind het ook vreselijk om met kleding te moeten slapen maar het was echt nodig tijdens m'n borstvoeding periode :)

Verschoonde 2 x per nachts de pads en nog was ik zeiknat van de lekkage ;) droeg zo'n soort Ahh bra toen.. Daar kon ik nog wel prima in slapen :p

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik slaap bijna altijd in de broek van mijn huispak en een shirtje, man in boxer met shirt, oudste zoon net zo, en de kleintje in een pyama.
    Naakt slapen vind ik verschrikkelijk, ik krijg het gauw koud, niks voor mij.

En naakt lopen in huis. Geen problemen mee op zich, mijn kinderen hebben me vaak genoeg naakt gezien, maar de oudste is bijna 18 en dan vind ik het toch echt wel wat minder...;)

15. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Vl altijd naakt. Dl in pyama of romper + slaapzak. Ik of naakt of alleen een hemdje aan.

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    haha wat een topic weer ...
    maar vooruit..
    Dochterlief slaapt in onderbroek en hempje of alleen in onderbroek. In de winter met pyama. Nu bv in nachthempje ( jurkje )

Vriendlief altijd in boxer
    en ik... tja zoals het uitkomt. Soms naakt, maar echt lekker liggen vind ik dat niet om een of andere reden.. meestal in mijn onderbroek als ik een string aan heb trek ik s` nachts meestal een comfortabele boxer aan.. maar ook wel met hempje erbij of een hele pyame afhankelijk van de temp.

17. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een bh in bed heb ik nooit gedaan! Er lag een dik badlaken onder mijn molton en een hydrofiel in bed. Dan maar melkvlekken, maar met een bh slapen, de horror!:$

18. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wat grappig dat er zoveel vrouwen (en mannen) naakt slapen. Ik moet er niet aan denken, vind dat echt zooo niet fijn. Ik slaap altijd in mijn string en een bigshirt. Mijn man in boxer, korte broek en tshirt. Kan me niet herinneren dat wij ooit samen naakt hebben geslapen haha. Bovendien; hoe warmer het is hoe meer mijn man aantrekt (katoen) anders zweet hij zo ons bed uit.

19. Chaii

Chaii Niet meer actief

Strak hemdje, slip en bh. :)

20. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Partner boxer met t-shirt,
    En ik alleen onderbroek, en als ik het koud heb pak ik een t-shirt erbij

Deel Deze Pagina