Wat dragen jullie in bed?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kinderen een pyjama
    Man en ik onderbroek + t-shirt

2. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Zoals eerder benoemd slaap ik zelf naakt.

Maar ik heb een vraag aan de mensen die het niet fris / onhygiënisch vinden.

Hoe doen jullie dat dan met seks? Want dat zou dan al helemaal een smeerboel moeten zijn volgens jullie :D:p
    Gaat dan het nachthemd omhoog of de broek tot op de knietjes en worden er 3 badlakens onder gelegd?
    Of is het dan ineens niet vies dat het zweet en de lichaamssappen op bed terecht komen?

3. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Wij slapen met niets aan, vreselijk tijdens de bv mijn bh aan houden, zonder was alles zeiknat dus geen optie.

de oudste in de zomer niets aan en nu wordt het frisser hij slaapt aan de koude kant van het huis een normale pyjama,

Onze jongste is een enorme koukleum lekker romper met pyjama en slaapzak met dekens dat wordt nog wat van de winter. van de zomer trouwens wel enkel romper met pyjama en slaapzak en dekens.

Hier komt er trouwens geen elektrische deken of iets in bed en ook wordt er boven maar minimaal gestookt enkel op de kinderkamers iets bij ons staat zomer en winter het raam open, als het heel koud wordt komt er een winterdekbed op.

4. kersenflap

Hier reageren de kids er trouwens totaal niet op dat wij naakt zijn, sterker nog onze zoon kruipt bij ons in bed net zo naakt als wij en in de winter doet die als eerste zijn pyjama uit als die tussenin kruipt en onze dochter zijn we achter gekomen dat die het ook heerlijk vind om in haar rompertje of enkel luiertje tussenin te liggen, dan kruipt ze heerlijk tegen je aan met dat warme bovenlijfje en dat doet onze zoon ook al heeft die altijd koude billen hahaha

Ik ben blij dat die dat doet en geniet er iedere keer van besef mij ook dat dat ineens over kan zijn. als de kinderen groter zijn en er moeite mee zouden hebben dat wij naakt boven rondlopen dan zou ik zorgen dat er een nachthemd of iets klaarligt en een boxer voor mijn man

5. tuc

tuc Niet meer actief

De dikste pyama die er te vinden is

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hmm....vind het toch niet zo'n normale situatie hoor... alles naakt bij elkaar in bed. Kinderen vertellen zulke dingen ook buiten de deur, en dat kan hele nare taferelen opleveren..
    Ik wijdt verder niet uit, maar heb er vanuit mijn werk wel ervaring mee.

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    nee hoogstens mama jij hebt een dikke buik! ( en bedankt he! ):D

8. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    boxershort en een hempje of iets.
    Me dochter slaapt in een pyama. en Zoontje ligt in zijn romper in een slaapzak altijd.

9. Koon

Koon Niet meer actief

Weinig, ook in de winter. Ik heb het in bed altijd warm.
    Vriend heeft het sneller koud. Hij heeft een dikker dekbed en ook altijd een shirt aan.
    Zoontje in een pyama met tussenin slaapzak.

10. kersenflap

Tsja dan komen ze eens kijken dat wij op zondagmorgen zo een heel kwartier in bed doorbrengen met elkaar. Als daar al problemen van moeten komen, gelukkig zijn wij erg open en durf ik het ook te zeggen dat wij zo slapen dus tsja dan praten ze er zo over, mensen die er anders over denken en daar wacht achter zoeken, die hebben een kronkel in hun hoofd en zullen eerder bij zichzelf te raden moeten gaan dan bij mij. Ik ben van mening als jij op die manier durft te denken dat je eens zelf na moet gaan denken.

Ik heb ze zelf gebaard waren ze ook naakt, ik verschoon ze een mijn man ook ook onze dochter, ik douche met ze samen zouden allemaal handelingen zijn die dan niet meer zouden kunnen en bedenkelijk zijn.
    Nou vreemde wereld als dat niet meer zou kunnen.

11. tuc

tuc Niet meer actief

Ik denk dat je loesje daar niet zo op moet aanvallen. Op kindercentra en scholen zijn protocollen voor wanneer kinderen bepaalde dingen vertellen. Douchen doet neem ik aan iedereen naakt dus dat zal niet zo opvallen. Maar als jouw kind vertelt dat jullie met zn allen naakt in bed liggen te kroelen dan neem ik er gif op in dat dit minimaal bij leidinggevende gemeld wordt

12. Loesje86

Dat is geen vreemde wereld, dat is de realiteit. Het gaat er in dat geval niet om wat mensen denken, maar om wat de kinderen vertellen.

13. kersenflap

Dan doen ze dat maar, nogmaals komen ze maar kijken. Ik schaam mij niet en dan weten ze direct dat wij ook op een nudistencamping kamperen dus dat bloot voor ons heel gewoon is.

14. Loesje86

Thnx voor je uitleg ;)
    Ik wil er niet teveel over uitweiden, maar het gaat idd om hetgeen wat het kind verteld, maar ook wel wat het kind voor gedrag toont. En als dat in combinatie is met bijvoorbeeld zo'n verhaal, gaan er inderdaad alarmbellen rinkelen.

15. kersenflap

Excuses dat ik wat fel reageerde, maar ik kan er zo slecht tegen dat overal wat achter gezocht wordt en dat dat de maatschappij is weet ik ook wel, maar ik ben er enkel blij mee dat onze zoon in ieder geval de jongste weten wij natuurlijk nog niet zich niet schaamt en bloot nog zo makkelijk is bij hem, wij kamperen dus ook op nudisten terrein en dat voelt voor ons goed, daar heeft zoon trouwens heel lief over verteld op school en juf vroeg of dat dat klopte tijdens gesprek klopt helemaal en wij zijn ook niet de enige op school en of in de klas.

16. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zeg ook niet dat jij iets fout doet maar je hebt in die beroepen(juf, leidster) een heel grote verantwoordelijkheid wat betreft het signaleren..het is al zo lastig. Je wil echt niet iemand vals beschuldigen maar wat je zeker nooit wil is een signaal gemist hebben en erachter komen dat.....kinderen vertellen veel op kdv en school..wamt naast thuis is dat de plek waar ze het meest vertrouwd zijn....het is niet zo simpel als het voor jou lijkt misschien.

17. kersenflap

Ik denk inderdaad dat er ook wel gedrag van het kind bij bekeken wordt ja, nu is onze zoon enthousiast maar op een afhoudende wijze ook op school en in omgang met vriendjes, nogmaals als wij zouden merken dat hij of de jongste er problemen mee zouden hebben dan is het over en houden wij rekening met hun.

Zover wij weten is hij niet obsessief met geslachtsdelen bezig sterker nog hij is laatst naar de juf gegaan om te zeggen dat er een kindje steeds tieten zei, dat dat niet mag van de grote mensen want dat is niet netjes :p.

Dat kwam die heel trots vertellen na school want pietje zei dat steeds en dat vond die niet leuk mama. Ik had het zelf ook gemerkt dat pietje dat steeds zei trouwens (iedere moeder die binnenkwam zo jij hebt dikke tieten mag ik eens voelen ??? Gelukkig niet mijn kind)

18. kersenflap

Ik heb net al wat meer uitleg gegeven maar ik bedoel ook enkel te zeggen dat wij ook heel open zijn en daardoor weten de juffen er ook van omdat hun gewoon navraag deden, (zoon had verteld dat wij bloot gingen kamperen, dat vond ze wat raar om zo in de schoolkrant te zetten zo kwam het gesprek erop ) Dus hun vroegen gewoon van hoe gaan wij dit verwoorden, nou gewoon wij gaan kamperen. Hun weten het en onze familie weet het en dat is voldoende. En als er vragen zijn of hun merken iets of wij dan kunnen die gesteld worden. Maar het is voor iedereen duidelijk.

19. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kersenflap: als jij naakt zo natuurlijk vindt en lak hebt aan wat mensen daar voo achterlijke ideeën bij hebben, dan lopen jullie zeker ook naakt als er vriendjes komen spelen of dan toch maar niet? Het laatste hè? Dus je weet zelf ook wel dat er regels zijn in deze wereld, omdat 'naakt' nogal een gevoelig dingetje is. Dus dan moet je het ook niet hebben over 'kronkels in hoofden'. Het gaat niet om het individu, maar om de maatschappij. Het naakte lichaam is natuurlijk ja, maar zodra jij in je blote reet de voordeur uitstapt, krijg je een vette prent!

Ik heb niks met naaktlopen, maar begrijp het als mensen het wel doen (goede vrienden van ons doen het).

20. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    wij hebben nog geen kids en zelf hebben we niks aan in bed :)

Deel Deze Pagina