Over het algemeen ben ik niet van suiker. Maar als er echt een stortbui valt trek ik vaak een regenbroek aan. (draag vaak spijkerbroeken, en ik vind een natte spijkerbroek zo verschrikkelijk). Regenjas draag ik wel ooit maar dan moet het echt hard regenen, of een langere afstand. Paraplu vind ik persoonlijk op de fiets levensgevaarlijk (zeker met deze wind) En hoe het erui ziet, interesseert me niks!
als het regent pak ik de auto, maar ik begrijp wel dat het niet voor iedereen een optie is dus ik zou gaan voor een plu want zo'n regenpak daar ga je in zweten en dan ben je terug bij af want dan ben je ook nat.
hmm.. vaak niks.. Maaarrr als het zo plenst dan trek ik toch echt wel mn marsmannen outfit aan Regenpak dus Niet heeel charming maar goed... Ademt.. is winddicht! heeeerlijk vooral in de winter op de scooter!
De auto.. Maar alleen als het echt rotweer is en ik echt weg moet. En anders zonder paraplu of iets anders. Ik vind regen heerlijk! Ik mag ook graag in de regen een wandeling maken.
Bedankt voor alle reacties tot nu toe! Heb er vandaag op de fiets nog eens op gelet, en heb werkelijk niemand gezien met een regenjas, of broek of wat dan ook.. de meesten hadden zelfs niet eens een jas aan, maar een vest of bodywarmer! Toch regende het hier de hele dag Zo'n trench coat wat ik voorbij zag komen lijkt mij ook wel wat! Misschien moet ik maar een knalroze poncho aanschaffen, wie weet zit het hele dorp hier wel met hetzelfde marsmannetje gevoel als ik, doorbreken die handel
Jaa regen vind ik ook heerlijk, vooral die warme regen in de zomer.. Maar zo'n natte klevende koudwordende spijkerbroek en dan nog ene half uur fietsen vind ik echt nie fijn. Op de fiets komen druppels ook harder aan dan als je gaat lopen volgens mij Hmm je brengt me op een idee.. regenlaarzen