Eigenlijk altijd blote voeten.. Hoe ze het doen geen idee, ik bibber er van, maar ook in de winter, worden de sokken altijd uit gedaan.. Ze zijn 11 en 3.
Meestal sokken. Op het kdv ook. Soms blote voeten. En soms schoenen als we bv net thuis komen en weer snel weg moeten of bij lekker weer want dan loopt ie telkens van binnen naar buiten.
Meestal blote voeten, ze trekken allebei standaad hun sokken uit. We hebben plavuizen met vloer verwarming, dus in de winter is t nooit koud aan de voetjes
Wij hebben plavuizen, zonder vloerverwarming helaas. Dus altijd sokken, sloffen of schoenen aan. Ik ben zelf ook niet van de blote voeten, vind dat zo koud.
Hier varieert het nogal. Soms schoenen, soms sokken, soms blote voeten en in de winter soms pantoffeltjes. 't is maar net waar ze zin in heeft. Krijgt ze koude voeten, dan trekt ze vanzelf wat aan.
Finn loopt ook bijna altijd op blote voeten..vind dit zelf ook niks, heb zelf altijd koude voeten, maar Finn nooit...dus ik laat het maar. als ik hem wel sokken of sloffen aan trek zijn ze binnen no-time weer uit
Ik doe haar het liefst sokjes aan, wij hebben beneden een houten vloer en boven laminaat, maar madam wenst geen sokjes aan haar voetjes, hoe koud het ook is. Dus: blote voetjes, brrrr....
met dit warme weer lopen ze meestal op blote voeten... als ze de tuin in gaan trekken ze hun sandalen aan.... als het kouder is lopen ze op sokken en in de winter hebben ze slofjes aan....
hier altijd op blote voetjes, maar dochter trekt vaak dr prinsessen schoentjes aan. Op de opvang moeten ze slofjes aan, maar thuis hebben ze alleen met koudere dagen sloffen aan
Zoonlief loopt meestal op zn blote voeten of op zn sokken, maar dat doen we allemaal. Ook wij hebben laminaat liggen. Maar ik vind het niet koud of zo.
Altijd blote voeten. We hebben een houten vloer dus voelt warmer. Verder heb ik ook liever dat ze geen sloffen of sokken in huis dragen, want dat veroorzaakt teveel glijpartijen bij mijn soms onhandige peuter Antislipsokken helpen ook niet. Het is oveigens heel goed voor de ontwikkeling van de voeten om bloot te lopen. En mijn ervaring is dat kinderen er vaak geen last van hebben als ze een beetje koude voeten hebben. (Tenzij ze buiten uit de sneeuw en vrieksou komen, uiteraard)
Hier lopen de kinderen voornamelijk op sokken of blote voeten. Komt denk ik ook omdat wij zelf altijd op blote voeten lopen en enkel sokken aandoen wanneer we het koud hebben. Schoenen in huis komt enkel voor als we net thuis komen ergens vandaan en zegmaar binnen 30/60 minuten weer weg gaan. Heb nog niet gestemd, omdat ik op of sokken of blote voeten moet stemmen. Maar denk dat het aardig 50%-50% verdeeld is.
Hier meestal op blote voeten, anders met schoenen en soms op sokken, 's winters dragen ze ook regelmatig sloffen, maar we hebben vloerverwarming, dus vanwege de kou is dat niet echt nodig.
op blote voeten. Is beter voor de ontwikkeling van de voetjes. (volgens onze kinderfysio en kinderarts) Als het echt heel koud is, heb ze slofsokken aan. Die zijn het minst belemmerend. Gewone sokken is te gevaarlijk, hebben beneden tegels en dan kunnen ze niet vrij spelen. Schoenen en sloffen vind ik dus te belemmerend in de beweging.