Ik trek ze altijd sokken aan s ochtends, maar 9 van de 10 keer zijn ze binnen een uur uit (beide kids) dus dan lopen ze op blote voeten. Ik laat dat dan ook zo. Hier ook wel laminaat, maar ze vinden het prettiger om op blote voeten te lopen denk ik.
Hier altijd blote voeten. Als ik 'm sokken aan doe heeft hij die binnen 2 seconde weer uitgetrokken en met sloffen hetzelfde, dus ik begin er niet meer aan. Isabelle overigens ook al . Maar ik snap het wel, ik loop zelf ook het liefst altijd op blote voeten!
Ik ben echt heel blij met de reacties in dit topic en in de poll. Omdat ik zelf zo'n vreselijke koukleum ben en absoluut niet graag op blote voeten loop, was ik denk ik 'bang' dat mijn zoontjes ook te koude voeten zouden krijgen als ze met blote voeten op het laminaat zouden lopen. Mijn jongste trekt soms zijn sokken uit, maar meestal laat hij ze wel aan. Mijn oudste trok al tijden zijn sokken om de twee minuten uit. Nu laat ik het maar zo. Hij vind het heel fijn zo, dus vind ik dat ook. Bedankt allemaal, voor jullie reacties en stemmen!!
zomers blote voeten, 's winters met sokken mits ze ze aanhouden. schoenen in huis mogen van mij niet. te lawaaierig en te lomp voor kruipende kleine zus. ook vind ik het voor de ontwikkeling van de voetjes en het lopen fijner als ze dat op blote voeten doen