1e kerstdag IK een zwarte lange jurk de bovenste laag is iets doorschijnend en dan zit er een niet doorschijnende laag onder (we houden het netjes)die ik 2 jaar geleden al heb gekocht mijn is er wild van met een rode blouse er onder Dochter: een tregging met grijze kniesokken en een grijze tuniek met zo'n grote "ik val over de schouders"kohl Man: spijkerbroek met zwarte aansluietnde trui 2e kerstdag: Ik heb van mijn man eenhele mooie lange jurk gekregen met leuk decol en uitlopende mouwen. heel gaaf! Dochter Een zwarte rok met tule eronder. Daarboven een paars shirt met glitters. Man: Denk weer eens een spijkerbroek (wilde hem wel eens in een mooie nette broek zien, maar dat wil hij echt niet) met een blouse en als ik mijn zin krijg een leuke spencer Heerlijk om een beetje gekleed te gaan.. zovaak is die mogelijkheid er niet. En ik voel me zo mooi in het echt lang enz
En morgen deze met zwarte ballerina's met kant erop en een strik Ohja en bij beide jurkjes draag ik een zwarte bolero met een klein beetje glitters erin verwerkt. Ik denk dat ik mn haar een beetje in de krul doe verder niks bijzonders.
Geen idee,ik ga zo eens in m'n kast kijken.. M'n ouders vinden het ook nog prima als we in ons huispak komen, die zijn zo makkelijk..heerlijk is dat! Voor tweede kerstdag pluk ik ook wat uit de kast,ik heb nog wel wat leuke feestelijke dingen liggen/hangen.
Ik heb net uit mijn bak met positiekleding een simpele zwarte jurk gevist! Wel riskant, want we gaan vandaag mijn ouders vertellen dat ons mannetje grote broer wordt. Een ja, het is nu ook overduidelijk! Grote man heeft een spijkerbroek met blouse en vest aan en kleine man, een zwarte broek met nette blouse. Niet spectaculair.
Niet dat mijn ouders het iets uit maakt, maar ik vind het zelf gewoon leuk om te tutten. Dus hier een grijze jurk met roze topje eronder en met een roze glitter bolero eroverheen. Grijze stippen legging en grijze pumps eronder. Oja en een roze kanten bloem voor op de jurk. Ik mag trouwens wel eens opschieten, zit hier nog steeds te teuten in mijn pyama!
Een bustier, een kort bolero-blazertje en mijn nieuwe Hugo Boss pencil skirt Allemaal zwart. O ja, en de prachtige Swarovski ring die ik gisteren van mijn lief kreeg.
Klinkt allemaal erg leuk! Ik ben jaloers.. Want ik heb net mijn huispak maar aangetrokken (ben al 12 dagen over de uitgerekende bevallingsdatum heen, en niets zit meer lekker) en dat is niet echt feestelijk .
@TS, super schattig pakje, Juliën had vorig jaar (baby 1.5 mnd) een soort smoking pakje aan. Vandaag heeft mijn zoon zijn nieuwe blouse aan van IKKS, met houthakkersruit. Daaronder een stoere zakkenbroek en een wit kabelvest. Wel nieuw gekocht en vandaag voor het eerst aan, maar niet speciaal voor kerst zodat hij het de rest van het jaar ook nog aan kan. Ik heb een rok aan van Didi met zwarte roesjes, een zwart truitje en daarop een bollerotje met bolletjes en laarzen tot over de knie. Verder mijn haar netjes geföhnd en opgemaakt. Mijn man heeft een nette spijkerbroek aan en een blouse met een blazertje.
Maandag pas. Ik heb nu om de 2 dagen controle in het ziekenhuis en de baby doet het nog super in mijn buik. En eerlijk is eerlijk, ik voel me eigenlijk zelf ook nog heel goed dus daarom moeten we nog even afwachten. Maar ik heb zelf niet het idee dat het nog spontaan gaat beginnen.
Mijn zoontje draagt zelfde gilet als jou zoontje TS ! Broek hadden ze helaas niet meer in zijn maar dus bijpassende broek gezocht en een witte blouse met papillon. De schoenen die jij hebt zulke heb ik me rot naar gezocht niets gevonden, wara heb jij ze vandaan? Nu maar ff andere schoenen gehaald bij prenatal. Ikzelf: zwart strak truitje lange mouwen met eroverheen een jurkje met dubbele bandjes aan 1 kant..bovenaan beige, dan grijs dan zwart onderkant dus dikke kleurstrepen. Zwarte legging en zwarte suede knielaarzen. Vriend: nieuwe g-star spijkerbroek, zwart shirt lange mouwen met een zwart vest eroverheen met rood/witte accenten op mouwen...Lijkt soort vaan motorjack achtig maar vest. 2de ik: grijs jurkje zwarte bolero, zwarte legging en zwarte laarzen. Zoon: spijkerbroek, wit shirtje en een grijs vest vd Hennes erg netjes. vriend: spijkerbroek, en een groen , blauw of auberginekleurige vest Alle 3 nieuw dus moet ie nog ff kiezen hahaha dan is tzo wel ff goed geweest tot oud en nieuw hahaa
Nou ik draag gewoon een spijkerbroek met een paars shirt / blouse achtig ding... Niks speciaals ofzo hing gewoon nog in de kast... En ik draag dat ook gewoon op normale dagen!
zwarte jogging broek, t shirt, capuchontrui, bh gevuld met 2 luiers ivm lekken en pantoffels. fijne kerstdagen!!!