Dat ligt er aan wat er in de kast hangt en wat ik nog pas en fijn zit. Waarschijnlijk een jurk met een leuk sjaaltje, of een nette pantalon met blouse. Voor mij zelf koop ik eigenlijk nooit iets speciaals voor kerst en oud en nieuw.
Mee eens. Ik draag gewoon een mooi enkellaarsje. Staat ook prima. Maar vind t ook van de jurkjes e.d. 9 van de 10 keer zijn die met korte mouw. Dat begrijp ik gewoon echt niet! Moet je er weer wat over dragen en dan is t hele effect van t leuke jurkje weer weg vind ik altijd. Zo zonde!
High waist cigarette pantalon, kanten top met lange mouwen en een open hoge schoen. mocht er sneeuw liggen, dan neem ik warmere schoenen mee voor buiten hihi
Ik denk eerste kerstdag lekker eigenwijs een huispak haha! Dan blijven we met ons gezinnetje thuis, en de kinderen wilden heel graag een thuis bioscoop maken. (Vorig jaar gedaan met de matrassen in de woonkamer tot 1 groot bed). 2e kerstdag waarschijnlijk naar mijn moeder en dan weet ik nog niet wat ik aan doe.
Heb zelf ook de voorkeur voor kleding met lange mouwen hoor, maar kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die daar niet zoveel last van hebben. In principe ben je natuurlijk ook binnen met kerst (waar het al snel 20 of 21 graden is) en in theorie zou je dan dus prima iets met korte mouwen aan kunnen doen
Hier ook zo. Die jurkjes zonder mouw/driekwart mouw snap ik ook echt niet. Het is altijd 21 graden bij ons, maar draag dan een hemd/shirt met lange mouwen en vest en heb ik het nog niet heel warm. Mij dus niet gezien in zo'n jurkje.