Wat dragen jullie na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door SaschaH, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Goede tips weer, dank jullie. Kan mijn zwangerschapskleding eigenlijk ook niet meer zien. Met al die warme dagen steeds jurkjes aan gehad, maar die heb ik ook geen 10, dus veel het zelfde gedragen en dat ben ik beu! Joggingbroeken ben ik eigenlijk ook al beu, wil er weer eens leuk uit zien, maar zal geduld hebben.

Na de bevalling als ik weer een beetje kan maar eens shoppen, dat heb ik dan wel verdiend.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb in de kraamweek een lekker zittende maar wel leuk uitziende joggingbroek gedragen, met een simpel shirtje en een zwart vestje. Die kleren heb ik speciaal gekocht voor tijdens de kraamweek. Na een week gingen we voor het eerst met Ayla even naar mijn vader en stiefmoeder (was op Koninginnedag) en toen heb ik een skinny-positiejeans gedragen. Mijn eigen bovenkleding paste ik weer, maar broeken pas ik nog steeds niet allemaal. Ik ben ook vrij snel na de bevalling 2 nieuwe spijkerbroeken wezen kopen, want ik voelde me zo'n moeke in mijn te wijde positiebroek. Bovendien was ik dat ding spuug- en spuugzat. Ik voelde me (en voel me nog steeds) ook per direct een stuk mooier in mijn nieuwe spijkerbroeken ondanks dat ik nog wat extra kilo's meedraag.

Ik had er trouwens in de kraamweek ook nog helemaal geen behoefte aan om alweer spijkerbroeken aan te trekken enzo. Omdat ik altijd wel verzorgd er bij wil zitten heb ik me wel elke dag een beetje opgemaakt en mijn haren gedaan.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik word tijdens een zwangerschap echt 22 tot 25 kilo zwaarder dus na de bevalling kan ik mijn eigen kleding echt niet aan.

Ik heb normaal maat 27 van een spijkerbroek en nu wel 32.

Dus voor mij eerst gewoon de positiekleding ( 2 weken) en daarna even grotere maten. Die heb ik gekocht na de zwangerschap van Isabella. Maat 32 en 30 spijkerbroeken en maat 40 ( L) shirtjes.

En dan maar snel afvallen, ;)

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

na de bevalling? letterlijk:D een pyjamabroek, en een zwangerschaps shirt. Ik heb de eerste 2 maanden alleen maar zwangerschapskleding aangehad en ben toen wezen winkelen en grotere maten kleding aangeschaft. zelfs nu weeg ik nog geen eens wat ik eerst woog, er moet nog 3 tot 6 kilo vanaf. zucht. maar ik ben op weg;)

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Ik heb nog máánden in positiekleding gelopen. De broeken het langst: door mijn zeer gevoelige buik (ks gehad, litteken verkleefd geweest) kon ik geen gewone broeken aan.
    Denk dat het net een maand of twee, drie goed ging en toen was ik weer zwanger, haha! Dus nu wéér in positiekleding. Gelukkig heb ik een hoop leuks daarin, dus ik vind het niet erg.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Thuis lekker sportbroeken enzo, als ik naar buiten ging de eerste weken mijn zwangerschapsbroeken, daarna heb ik twee linnen broeken een maatje groter gekocht zodat ik die stomme positiebroeken niet meer aanhoef (model is niet echt geweldig)

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb een tijdje in zwangerschapskleiding gelopen (alleen de broeken/rokken). daarna wel een tijdje met elastiek erin.

Deel Deze Pagina