Ruilen of houden?!?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door amy1981, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik heb een voedingsbh in Engeland besteld, omdat het daar veel goedkoper is en vanmiddag ontvangen. De omvang zit perfekt, maar bij de borsten plooit het iets. Nou vraag ik me af of ik deze moet ruilen of dat het straks als ik borstvoeding geef wel goed zit doordat m`n borsten zich meer vullen.
    Zijn de borsten straks nog voller als je borstvoeding geeft?

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Je borsten worden nog wel iets groter/voller. Lekker houden en houd rekening met zoogcompressen, die moeten er ook nog in ;)

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.343
    36.198
    113
    Ik zou hem ook houden, waarschijnlijk worden je borsten nog wat voller.

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik stond zo in dubio wat te doen. Bedankt voor de reakties:)

5. Bri

Bri Niet meer actief

Jep, is ook mijn ervaring. In zwangerschap 1 cupmaat gegroeid, sinds de voeding nog 1 erbij (de eerste week niet meegerekend, toen waren het er zeker 2 of 3 - lang leve de stuwing)

Na twee-drie weken zat ik ongeveer op de maat die ik nu ook nog heb. Bovendien: net vóór de voeding zijn ze ook weer wat groter dan net erna.

Laatste tip (misschien overbodig): let erop dat de omvang nu op zijn grootst staat en dat je nog een stuk strakker kunt. Het kan even duren, maar je ribben gaan weer terug naar hun oorspronkelijke plek, wat zo 5 cm kan schelen in omvang.

6. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Bedankt voor de tip Bri!
    En Darcy ook voor de tip over de zoogcompressen, had ik ook helemaal niet bij stilgestaan:p

Deel Deze Pagina