Wat kan je allemaal met sudocrem?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb HEEL veel potjes Sudocrem staan en maar 1 paar babybilletjes die af en toe een likje nodig hebben.. IK vroeg me af wat ik er eigenlijk nog meer mee kan?! Waar gebruiken jullie het allemaal voor, behalve de babybilletjes?

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Die pot krijg je snel op! :D
    Verder nergens voor gebruikt, maar alleen voor de babybilletjes. Standaard na een luierwisseling. Mijn oudste krijgt soms wel eens wat erop, als ze niet goed geveegd heeft op school :( Auw! :(

3. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Niet alleen voor baby’s

Het blijkt dat Sudocrem ook kan worden toegepast op de oudere huid. Vooral de huid van oudere mensen is dunner, minder veerkrachtig en kwetsbaarder. Ook voor borst- en tepelverzorging is het middel een uitstekende oplossing. Tenslotte werkt Sudocrem ook de rode plekjes bij acne weg. Al jaren een vertrouwd merk in de Nederlandse commodela, maar ook voor volwassenen onmisbaar.

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik heb het weinig voor de babybillen gebruikt, mn man wel voor zn handen.... de houdbaarheidsdatum is trouwens ook maar erg kort viel me toen op

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.026
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik had voor de bevalling van Valerie, 4 van die kleine proefverpakkingen gekregen.
    De laatste is nu, na 2 jaar, bijna op.
    Dus zoveel gebruik ik er ook niet van!

6. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik gebruik het ook wel eens voor pukkeltjes, het droogt ze uit.

7. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Mijn eerste ook niet, bij de tweede wel. Ik ken er meerderen trouwens wie het amper gebruiken.

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik wilde net gaan zeggen mijn oma gebruikte het eigenlijk al overal voor. voor rauwe plekken, eczeem, voor op je gezicht als het sneeuwt en ijskoud is !! ( wel mega goed uitwrijven anders krijg je wit gezicht) voor op je neus tijdens de zomer een dikke vette laag ! hihi dan komt de zon er ook niet bij.
    als je verbrand ben in de zon is het ook erg lekker om op te smeren ( heb rood haar en ik verbrand al bijna bij een winter zon zo erg en dan heb je die sudocreme wel nodig )
    je kan je voetjes er mee in smeren nadat je je nagels geknipt heb en gelakt worden ze lekker zacht van ! ook je handen is t lekker voor als je hele dag heb staan afwassen/soppen/ramen zemen en weet ik het wat je allemaal kan doen.
    eigenlijk alles wat rood is of geirriteerd op de huid kan je het op smeren. schaaf wondjes voor betere genezing.
    je kan het zo gek niet noemen of je ken het er wel op smeren.

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik had ook 2 potten vol die maar stonden te staan.
    Probleem was opgelost toen mijn dochter ze in een onbewaakt ogenblik ontdekte :-S

10. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Geen idee eigenlijk. Heb 1 zo'n proefpotje op, die zit in de verschoontas en gebruik(te) ik als ik ergens anders was dan thuis. Thuis heb ik zo'n pot staan maar gebruik het zelden, heel af en toe eens op de billetjes als dat nodig is maar verder zou ik ook niet weten wat ik met dat spul moet. Als je veel (ongebruikte) potjes hebt zou ik er een ander blij mee maken, zonde als dat blijft liggen he.

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hmm ook maar eens naar kijken dan.. Ik gebruik het niet, heb zo'n potje in de luiertas.

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik gebruik het als 1 van de paarden mok heeft (een soort zwemmerseczeem bij paarden)

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    haha das nou een goeie vraag Mijn vriend heeft in zijn -ik-ben-net-papa-dus-ik-koop-heel-de-winkel-leeg een heeeeele grote pot sudocreme gekocht, bovenop alle proefpotjes en de spullen die ik al in huis had.voor rooie billen ;)
    nou ik kom er maar niet doorheen

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik heb nog steeds het proefpotje van de blije doos (ofzo) van mijn oudste, die wordt in juni 4.

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik gebruik het veel, mijn dochter heeft snel rode billen, als ze 5 minuten een poepbroek heeft staan er serieus blaasjes op.
    Dus hier gaan er wel een paar potten per jaar door :) Ik denk 1 in de 3 maanden.

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik gebruikte het ook nooit, daar kan het ook wel eens aan gelegen hebben hoor, khad ook alleen maar de gratis potjes en die bevielen me van geen meter.

Ik zweer bij de bepanthen ..... dan was een leeg potje sudo nou wel weer handig voor, want daar deed ik dan wat bepanthen in voor onderweg :D

17. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    ik wil je ooit wel een lege opsturen? :D

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Haha tnx, maar kheb ze alweer in mn gratis dozen zitten..... als het weer zover is dan is het sudo dr uit, afwassen en bepanthen dr weer in ;)

19. Skye

Skye Niet meer actief

Ik gebruik het voor mezelf, als ik droge plekjes/iriitatie plekjes heb. De hond krijgt het ook opgesmeerd als ze weer eens heeft lopen krabben en de huid rood is!!

20. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Het werkt perfect na het scheren van je bikini lijn haha geen rode bultjes meer :)

Deel Deze Pagina