wat dragen jullie snachts?

Discussie in 'De lounge' gestart door guppekop, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

nou ik weet zeker dat 90% van de mensen dus niet met het raam openslaapt. Wij wel en het vriest binnen dus net zo hard als buiten.

Ik heb dus zo'n heerlijke dikke flanellen snoopy pyama aan.

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Nou in de winter draag ik een onderbroek,hemd en een warme pijama. Ik slaap nog net niet met sokken haha want dan worden me voeten warm en dan kan ik echt niet slapen.

In de zomer draag ik gewoon ondergoed en een nachthemdje.
    Ik moet gewoon wat aan hebben s'nachts.

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik ook alleen maar zon sexy zwangerschapsonderbroek. Als ik meer aan heb wordt ik s`nachts helemaal geirriteerd wakker omdat ik helemaal in een tshirt gerold lig.
    Ik de zomer lig ik ook nog weleens in mn blote niksie.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik draag een boxer en een spagetti hemdje (en soms een bh).
    Vriend draagt een boxer.

Hier staat het raam op onze slaapkamer op een flinke kier, zit geen tochtstand op, het eerste haakje dat 'schuift' bij wind, dus staat ie op het tweede haakje. Maar ik vind het niet extra koud ofzo, lig onder het dekbed dus hoef geen extra kleren aan ;).

Liefs Hanneke.

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    In de winter in een t-shirt met boxer, in de zomer alleen een boxer

6. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    In mijn blootje met het raam op een kier. De eerste 5 minuten is het freezing daarna ben ik wel weer doorgewarmd ;)

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    als het heel koud is draag ik schone sokken met een t-shirt.
    in de zomer in mn blootje.

8. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik ben echt erg. Ik slaap in: een boxer van vriend, op dit moment een shirt met lange mouwen in mijn legging of pyamabroek en sokken! Niet bepaald charmant heaa:p

9. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Haha hier dus precies hetzelfde!

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wat ik me dan afvraag - waarom wil je dit nu weten? :D

11. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik lig altijd erg charmant in bed.

Een lange broek, shirt met lange mouwen en meestal ook nog sokken. Ben dus echt helemaal ingepakt :D

Liefs

12. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hier ook in mijn blote kadetten ;) :D Ik heb wel altijd een badjas naast mijn bed waar ik zo in kan springen om inbrekers of ander nachtelijk ongemak weg te jagen.
    Met kleren aan slaap ik niet lekker, het zit me dan echt in de weg en ik word kokend van de hitte wakker. Overigens staat het raam hier 's nachts altijd open.

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

meestal een shirt/hempje met onderbroek. maar soms ook zonder shirt. ligt er aan. nu heb ik vaak ook mn onderbroek uit omdat alles knelt. maar slaap liever met onderbroek aan.;) man slaapt ook alleen in onderbroek. en het raam staat hier altijd beetje open:)

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb altijd een onderbroek met een hemdje aan. Het bovenste klapraampje staat altijd open als barst ik van de koppijn als ik 's morgens wakker word.

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik vind dat dus ook vreselijk met alles potdicht slapen... wordt stierlijk benauwd en smorgens een putlucht van heb ik jou daar. bah muf!:p

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou vreselijk hè. Onze achterburen hebben altijd alles dicht. Daar zie ik serieus NOOIT iets openstaan. Onze directe buren hebben er ook een handje van. Die hebben een schuifpui, maar in de bijna 4 jaar dat ik hier nu woon heb ik nog nooit gezien dat ie in het voorjaar of de zomer ofzo openstond. Onbegrijpelijk. Ik krijg het al spaans benauwd als ik er alleen maar aan denk.

17. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik durf niet met een open raam te slapen want we slapen beneden.
    Maar zodra ik opsta gooi ik alles lekker open en bij droog weer het dekbed uit het raam.
    Alleen zomers als mijn man er is mag hij open maar dan slaap ik nog niet echt lekker.

18. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Een joggingbroek, een tshirt en soms zelfs ook nog een vest. Ik ben een koukleum, en heb niemand om me aan op te warmen:( dus nee, niet erg charmant om zo bepakt te slapen maar wel lekker warm;)

19. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.894
    5.201
    113
    Home
    niks, soms alleen een boxer

20. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031