ondergoed en super stevige beugel bh, anders als ik draai dan steun ik met mijn arm op mijn eigen tetters. T-shirt en een dikke fleece pyama. In mijn waterbed wat al standaard op 30 graden staat. Brrrrr ik heb het altijd koud.
Voor ik zwanger was alleen een onderbroekje vaak. En nu onderbroek, bh en een strak shirtje of hempje om me buikje lekker warm te houden.
niet meer of minder in de weg als in ene shirt hoor. en er is verder niemand behalve mn vent die bij mij onder de dekens ligt die mn tieten ziet. en neem aan dat hij ze onderhand wel kent
hier ook een naaktslaapster... wat betreft die lichaamssappen...als je sex hebt, komt het toch ook vrij....ga gaan handdoek oid onder ons leggen! de wasmachine draait hier toch met 2 kindjes, en het beddegoed zit er ook regelmatig mee!!
liefst alleen onderbroek. nu vanwege borstvoeding ook bh. en vanwege vrieskou ook pyama. maar ´s zomers alleen onderbroek
nachthemd en string en als ik lingerie aan heb en klaar ben en ga douche meteen me nachthemd weer aan zit wat makkelijker hahahhaha
echt sexloos wat ik draag. Een t-shirt met een oude sportbroek of andere tshirten achtige broeken. Door de jaren heen verzameld. Ik heb het snel koud snachts en ik kan niet slapen als ik niets over mijn schouders heen heb. Syntetische rommel vind ik ook vervelend. Voor de kraamweek heb ik nu wel een beetje leuke pyama's gekocht, van die houthakkersachtige dingen, maar dan wel met een taille. Ik vind eigenlijk iedere euro voor iets waar ik mijn ogen bij dicht doe 1 te veel
Ik snap die grap met Rob Geus niet hoor, wat heeft die met naaktslapen te maken? Als je naakt slaapt dan lijkt het me logisch dat alles rechtstreeks je bed in druipt. Of heb jij een droge *hoe zeg ik het netjes* doos snachts? Wat vinden jullie dan normaal? Ik verschoon ons bed 1 keer per 2 weken, waarbij ik om de andere week wel het dekbed omkeer en de kussenslopen verschoon.
Als dat al eens gebeurd, dan verschoon ik idd die dag erop gelijk ons bed. Maar eerlijk gezegd, we zijn niet van die knoeiers, ik heb meestal iets bij de hand om het allemaal netjes op te vangen. Vind ik minder werk dan elke keer het bed verschonen
rob geus heeft het ook altijd over lichaamssappen en iets druipen uit mn doos snachts? nee sorry maar daar heb ik idd geen last van. ik douche me elke avond voor ik naar bed ga. was mn muts en droog haar netjes af..... ik zeik niet in mn nest. dus nee hier geen last van een druipende muts.
hahaha, muts kan ook nog. Ik zat al met grot en poes, uiteindelijk maar gekozen voor doos. Het is wat.... Maarre, nou, afscheiding heeft toch helemaal niets met hychiene te maken? Kan je toch niets aan doen? Ach laten we ook niet te intiem worden En wat een viezerd dan die geus iieeellllkkk
nou als ik elke keer dat ik seks mn nest moet verschonen dan heb ik er een dagtaak bij ( bij wijze van spreken dan. ik seks echt niet elke dag) maar ook al valt er soms weleens iets naast dan doe je dat toch een beetje op, je verschoont je nest eens per week en klaar is kees toch. tis toch maar van je zelf en niet van koningin beatrix?
Nee, maar ik vind het evengoed wel smerig dan. Dus verschoon ik sneller dan gebruikelijk. Ik verschoon niet standaard 1 keer in de week. Wat doe je een beetje op?
In de winter een lekkere warme flanellen pyjama, ben echt een koukleum. En in de zomer draag ik 's nachts een topje en een boxer. Naakt doe ik niet, er zal maar brand uitbreken midden in de nacht... Nee grapje hoor, maar wat ik al schreef, ik ben een gigantische koukleum en moet altijd iets aan hebben en ook echt het dekbed over me heen, anders kan ik niet slapen.