In de winter flanellen pyama, fleece sokken en als extra nog een fleece deken dat ik rond me doe en zo onder de dons. Kan echt niet tegen de kou! In de zomer pyamabroek met topje. Altijd onderbroek
Ik kan echt niet naakt slapen ik moet wel wat aan hebben.. Heb altijd me string en in de winter ook een t-shirt en pyjamabroek. Als ik het echt koud heb ook nog een vest. In de zomer een topje met me string. En ach ja, je zweet 's nachts meer dan dat je zou denken. Dus als je naakt slaapt dan trekt 't in je beddengoed, en anders in je slaapkleding. Vaginale afscheiding zal wat minder zijn 's nachts omdat je ligt
Voor dat Esmée er was in hemdje en ondergoed.. nu een 3 kwart pyjama broek -- anders heb ik het te warm.. en een hemdje..
Vroeger eigenlijk niets maar sinds we de kleine hebben in een nachthemd en onderbroek voor als ik er snachts eens uit moet
voor de kinderen alleen string na de kinderen haha nu een setje dus legging met hempje heerlijk! moet er ook vaak uit voor me dochter en vaak ook nog even naar beneden maar ik kan echt niet tegen sokken! ieewh! me voetjes moeten ademen en ook niet tegen bh knettergek word ik ervan me haar doe ik ook netjes vast zetten want heb lang haar en een draai kont als ik heb dan steeds ruzie met dat haar
meestal alleen een onderbroek... als het echt heel koud is doe ik wel eens een t shirt aan en sokken maar die doe ik dan midden in de nacht weer uit omdat ik het te warm heb... naakt slapen kan ik echt niet... vind ik best vies...
euhm.....je string verschoon je dus met een natte muts ook 5 keer per dag? daar lopen die lichaamssappen ook de hele dag in en die trek je na het plassen toch ook weer gewoon omhoog En degene die in pyama slapen trekken die ook ELKE nacht een schone aan?...da's net zo goor dan Ik snap dus niet goed wat er vies is aan naakt slapen overigens heb ik ook niet zo'n druipende doos dat mn bed er vies van wordt 's-nachts...na ja gebeurd wel eens, maar dat heeft dan een andere reden bed wordt hier 1 x in de week verschoond...dus die gorigheid snap ik niet
ik slaap altijd helemaal naakt. nu kan het nog mocht ik ook kinderen krijgen moet ik toch maar wat aantrekken voordat ze snachts de dekens van mij af trekken
ik snap ook niet wat sommige vies vinden aan hun eigen naakte lijf. je wast jezelf toch neem ik aan. kijk dat je het nite prettig vind dat kan. maar vies???? poep is vies
Ik slaap met string aan, zonder kan ik niet slapen. Doe namelijk altijd mijn hand tusen het bandje van de string die over mijn heup loopt als ik ga slapen, vraag me net waarom hahaha. Als ik eens naakt slaap dan heeft het een reden en dan ben ik schoon hoor! Voel me dan wel heel naakt zonder die paar cm stof tussen mijn benen haha heel apart!
ik ook niet, alles plakt dan, bleh :x Ik verkies comfort voor schoonheid. Ik slaap in de winter in een pyjamabroek met een T-shirt met lange mouwen of in een flanellen pyjama of zo. met sokken. In de zomer slaap ik met een hempje en een pyjamabroek. Als ik met bh slaap, dan is het per ongeluk. T schijnt slecht te zijn om met bh aan te slapen. dan vallen je borsten eraf of zo
Mee eens lijkt me ook onhygiënisch om naakt te slapen met alle lichaamssappen die er vrij komen, ik zou dan mijn bed elke dag verschonen haha