Ik draag thuis het liefst een legging (net als die jonge meiden nu ook doen zonder rokje) en mijn Harry Potter t shirts. Die mag ik nl niet buitenshuis aan van mijn man
Het is bij mij verschillend. Buiten draag ik gewoon normale kleding dus geen joggingsbroek etc. En binnen draag ik wel vaak een joggingsbroek. Ik vind het ook heerlijk als ik thuis kom uit me werk spijkerbroek etc uit joggings of pyama broek aan ochtend jas deroverheen heerlijk, maar dit is meer in de winter en herst als het was kouder is.
Ik kies altijd kleding waarin ik er leuk uitzie/waarmee ik mijn sterkste kanten probeer te benadrukken en m'n mindere kanten wat probeer te verdoezelen. Het moet lekker zitten ook, anders koop ik het niet. Ik hoef dus aan het eind van een werkdag ook geen andere kleding aan te doen. Dat doe ik alleen als ik enorm heb lopen zweten, compleet natgeregend ben of anderszins vies ben geworden. Heb dus ook nooit last van onverwachte visite Ik heb een rothekel aan huispakken: vreselijk. Genoeg kleding die lekker en comfortabel zit, maar waarin je er wel leuk uitziet. Snap dat dus ook nooit zo van moeders die zo bij school staan, (maar goed: hun keuze, kan ik me niet zo druk om maken verder ).
Ik draag thuis hetzelfde als buiten. Alleen op werkdagen moet ik opletten met wat ik draag (geen blote schouders, decolleté, blote benen, open schoenen), dus die draag ik in het weekend wat meer. Ik trek alleen een joggingbroek aan als ik 's avonds na een lange dag op de bank wil hangen en overdag een strakke skinny aan heb gehad ofzo. Dan moeten de benen even 'ademen' En ik heb altijd mascara en eyeliner op behalve in bed. Ik doe dat 's ochtends meteen na het douchen op. Dan ga ik ook altijd mijn haar in model föhnen.
Thuis draag ik een joggingsbroek en een makkelijk tshirt. Op het werk een joggingsbroek omdat ik niet speciaal daarvoor een positiebroek gaat aanschaffen. Als ik naar buiten ga doe ik altijd make-up op en een spijkerbroek aan. Zorg altijd dat ik er netjes uitziet
Ik draag thuis wat ik buiten ook draag. Dus gewoon een rokje.. Jurkje... Mijn haar doe ik thuis wel vaak los
Gewoon een leuke skinny jeans/gewone jeans met een top/shirt/tuniekje oid. Of een jurkje of rokje. Momenteel alles in positiekleding-vorm Joggingbroek of huispak heb ik niet. Het enige wat ik wel dagelijks thuis draag zijn hele foute knalroze slippers. En met een beetje pech draag ik er de meest wanstaltige sokken in die iemand ooit heeft gezien En eigenlijk altijd wel een make-upje en mn haar gestijld Wat andere moeders op het schoolplein dragen zou me echt een worst zijn. Boerendorpje hier en dus zie ik regelmatig iemand met blubber laarzen en werk kleding of aan. So what... Huispak heb ik nog nooit iemand in gezien.
ik heb de hele dag hetzelfde aan wel doe ik thuis vaak mijn haar vast savonds doe ik vaak makkelijke kleding aan geen huispakken
Ik heb geen huispak. Ik draag gewoon mijn kleren totdat ik naar bed ga 's avonds. En de ene keer is dat een spijkerbroek, de andere keer een jurkje, soms iets heel nets als ik een belangrijke afspraak heb... Maar ook mijn nette kleren zitten gewoon lekker hoor! Wel doe ik binnen mijn schoenen uit, maar dat geldt voor al mijn schoenen.
Als ik thuis ben en niet naar buiten hoef dan draag ik een pyjama, de joggingsbroeken van mijn vriend of mijn eigen joggingsbroek/legging. .. heerlijk comfortabel Als ik wel weg moet dan draag ik mijn gewone kleding.
Nou ik kan het op zich best begrijpen in bepaalde situaties dat het allemaal even niet meer zo belangrijk is. Ik heb na de laatste bevalling ook weken gehad dat ik van 04.00 tot 00.00 in de weer was en hopeloos achter liep met de was, snap best dat men dan even met een huispak de kinderen naar school brengt voor een kwartiertje extra slaap.
Ik heb vaak gewoon de hele dag hetzelfde aan. Het enige wat ik niet doe is, bijvoorbeeld op een doordeweekse dag met weinig plannen heb, mijn allernieuwste kleding aan, dat vind ik dan zonde. Maar verder, de ene keer is het een rokje, jurkje, jeans, wat dan ook. Soms in de winter wil ik wel een lekker makkelijk broek aandoen en een dik vest oid thuis, iig wat lekker warm zit, of in de zomer een luchtig jurkje oid, maar ook dan zorg ik er wel voor dag het een beetje matcht en netjes staat, vind het zelf anders niet fijn als er onverwachts bezoek staat. Make-up heb ik altijd op en laat ik ook van 's morgens tot 's avonds zitten.
Ik vind dit altijd zo'n weirde opmerking, kort haar is juist veel arbeidsintensiever dan lang haar.... Lang haar gooi je zo in een knotje of een staart en klaar. Kort haar moet je veel meer aan doen om het een beetje in model te houden. Wat mij betreft is een 'makkelijk kapsel' lang haar dat men altijd in staartje/knotje heeft. OT: Ik heb thuis ook meestal hetzelfde aan als buiten, ga me niet de hele dag omkleden Wat ik soms wel doe is als ik een net jurkje naar werk aan had is bij het thuis komen omkleden zodat ik het niet onderspet met eten of dat het helemaal naar eten gaat ruiken. Ben geen fan van wassen en strijken
Ik heb geeneens joggingbroeken oid haha.... Ik kleed me thuis hetzelfde als wanneer ik er op uit ga. Leuk jurkje of skinny met een leuk shirtje. Thuis loop ik op blote voeten. Zodra ik naar buiten ga gaan de hakken aan
Na mijn bevalling heb ik mijn haar ook af geknipt. Maar dat was niet zozeer omdat het makkelijk was, maar gewoon omdat er door de hormoonschommeling van zwanger-niet zwanger mijn haar met bosjes uitviel. Ook het diëten om weer van mijn overtollige kilo's af te komen hielp niet echt om het haar op mijn kop te houden. Ik moest het gewoon wel afknippen omdat het dun en vet werd. Nu alles (na 2 jaar!!) een beetje hersteld is, laat ik het langzaam aangroeien, maar moet het wel heel goed bijhouden. Ik kan me heel goed voorstellen dat ik niet de enige ben die dit probleem had. Mijn huisarts vertelde in ieder geval dat het best vaak voor kwam.
Nou, ik lees dus hier dat ik een slons ben en een ma Flodder omdat ik graaf joggingbroeken draag en fleece vesten. Wat is daar in vredesnaam mis mee? Of de kreet, "wij dragen kleding", tssss, klinkt als een hittepetit die snel oordeelt ver iemand, want je bent blijkbaar aso ofzo als je draagt wat je fijn vind zitten.... Nou, liever fijne kleding dan een veroordelend karakter. schoon en verzorgt kan ook prima in een huispak. Je bent blijkbaar onverzorgd als je een huispak draagt en dan douche je blijkbaar ook niet. Ik draag graag wat ik fijn vind zitten en zal nooit wat dragen omdat een ander het anders slonzig vindt. Wat een oordelen over mensen weer. Verschrikkelijk. Ik vind het juist absurd dat mensen uberhaupt make-up dragen, met make-up verdoezel je hoe je echt bent, is pure onzekerheid. Make-up omdat je dan mooier bent???? nou, je bent juist mooi als je jezelf bent zonder opschmuck. En "normale" kleding aan omdat de postbode kan langskomen, of de loodgieter???? Whahahahahahahaha. Alsof die het kan interesseren hoe iemand er uit ziet. En als de loodgieter komt is dat toch wel op afspraak dus dan kan je je evt wel omkleden, als je je daar onprettig bij voelt. En eventueel onverwacht bezoek? als zij jou dan veroordelen op een huispak, dan zijn het geen vrienden. Echte vrienden nemen je zoals je bent. Daar hoef je geen masker voor op te hebben. Uiterlijk, interesseert me niet, innerlijk, daar gaat het om. Het voelt nu echt alsof iemand die er alstijd bij loopt in nette kleding met make-up zich beter voelt als iemand die er bij loopt als die zichzelf is.....
Wat ik overdag ook draag. Vaak jeans met een shirt en het liefst felle en/of vrolijke kleuren. Of jurkjes of rokjes, ook leuke kleurtjes. Verder graag laarzen, pumps of met heel warm weer slippertjes. Ik kleed mij alleen om als ik ergens vlekken heb of als ik naar een andere gelegenheid moet als een restaurant. Maar voor boodschappen, werken in de tuin of een wandeling draag ik gewoon wat ik de hele dag al draag. Op slippers naar de bieb of stofzuigen op hakken komt dus ook voor.
Dat geblaat over make-up is onzin. Verdoezelen wie je echt bent?! Ik loop net zo lief zonder make-up rond als met. Hangt er helemaal vanaf wat ik doe die dag. Ik vind het er wel verzorgder uitzien als iemand een beetje make-up draagt. Redelijk naturel enzo. Ik doel natuurlijk niet op Barbie. Met je opmerking over onverwacht bezoek ben ik het helemaal eens. M'n vriendinnen weten dat ik ze soms ontvang in m'n minder charmante outfit. Andersom gebeurt het ook. Heerlijk