Wat dragen jullie thuis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alizee, 5 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik draag thuis wat ik anders ook draag.
    Spijkerbroek met shirtje of een jurkje. Geen onderscheid, gewoon waar ik zin in heb, heb altijd wel een luchtje op en altijd wel wat make up, behalve als ik lekker bruin ben :)
    Huispak is alleen voor als ik wat eerder gedoucht heb op een avond.

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zodra ik thuis kom uit mijn werk trek ik mijn joggingbroek aan, soms ook mijn bh uit, vooral nu ik zwanger ben ben ik blij dat mijn strakke spijkerbroek en bh uit mag.
    In de winter trek ik ook vaak mijn badjas aan.
    Als ik vrij ben kleed ik mij gewoon aan, make up op en doe ik na het eten (als ik niet meer weg hoef althans ) mijn joggingbroek weer aan.
    Een echt huis pak heb ik niet.

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Grappig om te lezen hoe verschillend iedereen is :)

Ik heb eigenlijk geen binnen- of buitenkleding. Het enige wat ik doe zodra ik thuis ben is schoenen uit en sieraden af. In de winter dan sloffen aan hihi. Mijn man verruilt wel altijd zijn spijkerbroek voor een joggingbroek. Ik heb gewoon lekker zittende spijkerbroeken :p

4. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier draag ik de hele dag door mijn spijkerbroek en een truitje erop. Mijn niet zo mooie maar wel comfortabele schoenen (ecco's).
    Ik doe niet aan make up of ik moet een feestje hebben dan trek ik een jurkje aan met mijn pumps en doe wat make up op.
    Heb een peuter van 2 die altijd met zijn hele gezicht en handen eet en dan meteen daarna mama wil knuffelen en een dochter die nog weleens melk wil teruggeven. Dus nee dan loop ik liever niet in mijn jurkje maar gewoon in mijn spijkerbroek die wel bestand is tegen plakkerige vingertjes en plakkerige gezichtjes.
    Maakt mij dat dan een Slons so be it!

5. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meestal draag ik mijn outfit de hele dag, binnen en buiten. Kleding die echt niet lekker zit heb ik eigenlijk niet, want dan koop ik het gewoon niet.

Het mag er zeker leuk uitzien maar zodra het niet lekker om m'n lijf zit dan kan ik het echt niet aantrekken. Voel me dan totaal niet op m'n gemak en dat lijkt me niet de bedoeling. Hakken draag ik sowieso nooit, ik kan er wel op lopen maar het past niet bij me en is mijn smaak ook niet hoewel ik het prachtig vind bij vrouwen die het wel met stijl dragen!

Meestal dus gewoon een spijkerbroek met een shirt/top/trui, dit jaar wil ik voor het eerst sinds jaren weer eens een leuke jurk vinden maar veel dingen vind ik niet bij mij staan dus is het lastig.

Een huispak/joggingbroek heb ik in de kast liggen maar draag ik eigenlijk alleen als ik zeker weet dat ik die dag niet weg hoef/ga. Pyama is bij mij een onderbroek en hemdje, dus daar loop ik niet zo in rond in huis. Een badjas heb ik niet, ik vind het verschrikkelijke dingen en die worden hier niet gedragen.

Mijn man had er 1 en liep ook gerust met dat ding aan naar buiten om b.v de container aan straat te zetten. Mijn moeder deed dit vroeger ook en was mede daarom een beetje schande van de straat zogezegd. Ik denk dat ik er daarom zo'n hekel aan heb. Mijn man z'n badjas ligt nu ook ergens weggemoffeld in de kast ;)

Wat ik wel soms doe als ik thuis kom is mijn BH uit, vind dat op sommige momenten echt een opluchting. En in huis draag ik m'n schoenen niet, dat is voor mij laid back genoeg.

Ik ga ook gerust wel eens naar buiten zonder volledige make up, alleen m'n wenkbrauwen teken ik eigenlijk altijd bij anders zie je ziet ;)

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Hetzelfde als buiten :p
    Serieus, kan me echt echt echt niet voorstellen dat je een huispak of joggingpak in de kast hebt hangen, laat staan aantrekt. Maar goed, ieder zijn ding :D

7. Raspberry

Raspberry Niet meer actief

Meestal een zwarte legging met een tuniekje of jurkje.

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Gewone kleding, waar ik zin in heb die dag, maar ga niet met een slobberbroek naar buiten, behalve de laatste weken. ;)

Als ik ergens op net moet, dan uiteraard in het net.

9. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Als ik niet (meer) naar buiten hoef, bh uit.. jogging broek aan en lekker grote trui of vest, en sowieso altijd schoenen uit en pantofffels aan
    Doe ook altijd mn haar los, lekker doorkammen en dan een vlecht erin

10. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik draag thuis hetzelfde als buitenshuis. Zie het nut niet zo van me tig keer op een dag omkleden?
    In de praktijk meestal een spijkerbroek met een hemdje/tshirt/trui, afhankelijk van de temperatuur.
    Thuis altijd sneakers/sandalen, naar werk wel eens hakken. Die schop ik dan wel meteen uit zodra ik thuis kom. Sowieso heb ik thuis meestal geen schoenen aan.
    Na het avondeten en als de kinderen op bed liggen ga ik zelf douchen en daarna trek ik mijn pyjama aan.
    Maar geen huispak ofzo.

11. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Dit. Behalve de pantoffels haha.

12. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    De dagen dat ik werk een zwarte jeans met daarop de blousse van mijn werk.
    Bij thuis komst hou ik de jeans aan maar trek wel een leuk shirt ofzo aan.
    Met mooi weer direct een jurk of rokje met hakken,slee hakken en leuke slippers.....
    De dagen dat ik vrij ben is of een rokje,jurkje of stoere jeans.
    Heb geen speciale binnen kleding,heb met sporten een sportbroek aan en in het weekend kan ik in een trainingsbroek naar beneden komen om rustig te ontbijten,daarna gewoon aankleden.
    Ik ga altijd net voordat ik naar bed ga in de douche en draag dagelijks make up.
    Voor mijn werk mag ik geen parfum of sieraden,dit draag ik dus wel op vrije dagen.

Deel Deze Pagina