Hoi hoi, zojuist is mijn fiets gejat, met al mijn sleutels erbij. erg stom, ik weet het. gelukkig heb ik nooit een adres aan mijn sleutelbos hangen. maar... ik moet huissleutels bij laten maken maar onze sleutels hebben 3 groeven. volgens mijn vriend kun je die niet bij laten maken en is de enige oplossing een slotenmaker. is dit zo? groetjes marieke
Je kan altijd ff naar de schoenmaker gaan daar doen ze dat toch ook. Hier wel tenminste.... Wij hebben ook zo'n sleutel en heb hem zo nu kunnen maken..... 5 euro was ik kwijt
wij hadden in onze vorige woning een heeeele oude voordeur, met nog een koperen sleutel (ja echt... haha) die enorm lang is (zo eentje van minstens 15cm die je dus aan geen enkele sleutelbos kan doen), en toch kan een goede sleutelmaker die gewoon bijmaken hoor dus lijkt me dat jouw sleutels ook wel gemaakt moeten kunnen worden, die zijn vast wat minder oud
Volgens mij zijn er idd een aantal waar bij ze dat niet zomaar kunnen. Zoals een penslot. Maar n gewone platte wel volgens mij. Simpel weg even naar de sleutel/schonene maker en je bent er achter
hoi, ben vandaag bij een sleutelmaker geweest, achterdeur en poortsleutel kan hij idd doen, de voordeursleutel is een speciale en moest ik via de woningbouwvereniging doen. alleen die sleutel al kost 17,50! het is een speciale safe key of zoiets. heb vandaag ook een tweedehands fiets gekocht, a 140 euro. hij ziet er niet uit maar is degelijk en helemaal nagekeken en wat opgeknapt. toch baal ik wel nog steeds van mijn fiets gister, dat was een mooie oma fiets
140 euro voor een fiets die er niet uitziet..? Ik had dan even op marktplaats gekeken en daar staan vast wel goede fietsen op voor veel minder. pfff 17,50 voor een sleutel.. het wordt wel een heel duur geintje zo..
ik kon op marktplaats niets vinden hier in de buurt, alleen mannenfietsen. en hij ziet er niet uit in de zin van de kleur enzo, lelijk oud groen en het is gewoon duidelijk een 2e hands. hij was zo duur omdat ie wel is opgeknapt, er garantie opzit en het een degelijke fiets is die wel even meegaat. en alles zit erop, verlichting, goede achteruittrap remmen, bel etc. dus ik vind het het wel waard zo. maar een duur grapje alles bij elkaar ja..
Een nieuwe oma fiets kost ook ongeveer 140 euro. Dan had je een hele nieuwe wel mooie fiets gehad. Verder heel erg rot voor je maar had je de sleutels dan in je fiets laten zitten?
speciale sleutels zijn wel duur idd. ik geloof dat wij 27,50 moesten betalen voor onze uitzonderlijke sleutel (gelukkig kregen we hem niet in koper haha kon hij ook niet wederom krom worden)
ennuh, heb je wel een goed duur slot erbij gekocht nu? was een tijdje terug nog in kassa geloof ik, gingen ze sloten testen. het loont echt de moeite als je 1x een duur slot koopt (die vervolgens jaaaaaren meegaat), das veel goedkoper dan 1x een gejatte fiets. vraag me alleen niet welk slot ook alweer het beste was maar dat is vast wel online te vinden
dat weet ik maar deze is kwalitatief veel beter, en dat is ook wat waard. ik heb voor dat geld liever een kwalitatief goede fiets die lelijk is dan een mooie die slechter is. heb al weleens zo'n fiets bij karwei gehaald en die hield het niet lang vol. mijn omafiets was ook een goedkope (189euro) en die was ook niet fantastisch goede kwaliteit... moet ik deze wel op slot houden natuurlijk...