Ik ben op zoek naar mensen welke voor mij wat dingen willen uitzoeken. 1. Hoeveel IVF's worden in het land waarvan jij de taal spreekt vergoed? 2. Wordt die IVF's helemaal of gedeeltelijk vergoed? 3. Welke voorwaarden hanteert men in dat land? Bijv. 1 of 2 embryo's per keer terug? Leeftijdsgrenzen?? 4. Wat zijn de slagingspercentages zwangerschappen én meerlingen percentages? Als je dit voor mij wilt uitzoeken zou ik het enorm waarderen. En met mij vele dames welke overgeleverd zijn aan vruchtbaarheidsbehandelingen. Door meer kennis te verkrijgen over omringende landen, maar ook verderopliggende landen, wordt de kans vergroot dat Freya (vereniging voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen) beter Lobbywerk kan verrichten waarmee IVF 'in het pakket' kan blijven. Bijv. door aan te tonen dat het meerlingpercentage laag is in landen met vergoedingen waarbij verplicht slechts 1 embryo per keer teruggeplaatst mag worden. Als je dit voor mij wilt uitzoeken: heel graag!! Graag ook bronvermelding erbij vermelden. Mocht het niet helemaal duidelijk zijn omdat je de materie niet helemaal begrijpt, stel dan gerust vragen zodat je beter kunt zoeken. (Van Duitsland en Belgie weet ik inmiddels een hoop)