Ik vind het zo ongelofelijk dat dat genoeg is, zo weinig vocht. Ik drink normaal echt minimaal 4 halve liter flesjes water en daar dan nog bovenop kopje thee, koffie, sapje....
Ik kreeg toen ook de tip elke 10 min een slok te nemen en dit hield ik vol tot 3 uren en dan kwam het er weer uit. Ik heb toen domperidon gekregen tegen de misselijkheid en het overgeven en toen kwam het er niet meer uit. Maar ik weet niet of je dat kan gebruiken als je zwanger bent.
Volgens Google wel. Manlief neemt het mee en dan zie ik het wel. Maar nu eerst om het half uur theelepeltje...
Weet je zeker dat je buikgriep hebt? Misschien is je lichaam zich al aan het leegmaken/klaarmaken voor de bevalling. Beterschap / succes
Heb wat water kunnen binnenhouden tot nu toe maar merk dat ik steeds meer overgeef-neigingen heb. Mijn koorts is nu gelukkig 39,1 maargoed ik kijk het even nog aan hoe of wat anders bel ik maar weer het ziekenhuis. Ik voel me gewoon niet prettig zo, ook zorgen om de baby gewoon.
Verder geen tips die hier niet staan maar wou je wel beterschap wensen, hopelijk gaat het snel beter!
Als je al 24 uur bijna niks binnen houdt zou ik toch even het ziekenhuis bellen voor overleg. Kans is er dat je al aan het uitdrogen bent. Dat gaat best snel.
ORS, Aquarius sport drank dit vult je mineralen enzo ook aan, hydrateerd. en cola met een schepje suiker om de prik er uit te halen. beterschap!
Hi meiden, Bedankt voor alle reacties. Uiteindelijk gisteren naar ziekenhuis gegaan en ze hebben me opgenomen. Vocht toegediend en nu voel ik me toch echt al wat beter. Hopelijk mag ik vandaag weer naar huis, zo maar eens kijken of ik iets zelf kan drinken/eten en kan binnenhouden.
Gelukkig wel! Ben vandaag thuisgekomen uit het ziekenhuis en houd appelsap, thee en water binnen. Wil de rest niet teveel forceren! Heb ook al beschuitjes gehad en dat gaat ook goed. Morgen eens yoghurt enzo proberen, beetje rustig aan opbouwen!