wat drinken baby's rond de 3 maanden? was gisteren nog wat laatste spulletjes aan het kopen en zag van avent een zachte tuit vanaf 3 m voor op de flesjes. nu ga ik borstvoeding geven maar vraag me nu af vanaf wanneer geef je iets bij om te drinken of is dit pas later en wat geef je dan?
Rond de 3 maanden drinken ze alleen nog maar melk: borstvoeding of flesvoeding. Maar dan gewoon met een speen en volgens mij niet met een zachte tuit. Tenminste hier wordt nog steeds uit een fles met een speentje 2 (vanaf 2 maanden) gedronken. Gisteren een tuitbeker geprobeerd maar dat werd niet helemaal gesnapt. Was lekker om op te sabbelen maar er kwam niks uit.
ik geef Daan savonds altijd 30cc rooibosthee...hij vind het heerlijk en het helpt heel goed tegen zn krampjes..
in de winkel zeiden ze dat de kindjes dan al uit zo een zacht tuitje kunnen drinken staat trouwens ook op de verpakking van avent , vanaf 3 maanden. ze zeiden dat ze dan soms al water en dergelijke drinken bv. als het erg warm is
Melk. Borst of fles. En volgens de huidige norm hebben kindjes voor 6 maanden niets anders nodig dan melk. Ook geen water, want dan kan hun zoutreserve te ver dalen. En ik geef haar nu zelfs nog bv met speen nummer 1. Met speen 2 of iets anders gaat het veel te snel en is ze na 250 cc (is erg veel) nog aan het huilen om meer omdat ze haar zuigbehoefte niet kwijt kan.