zometeen om 19:00 komt er iemand van de kraamzorg voor een intake gesprek maar heb geeen idee wat ik me er bij voor moet stellen... wat kan ik verwachten??...
Als het goed is komt ze gewoon bespreken met jou wat jij verwacht van de kraamzorg, hoeveel uren je wilt en wat je graag gedaan ziet en of dat mogelijk is.. Ze kan ook al je vragen beantwoorden, thats it.
Haha, ja voor zover ik weet wel hoor! Stelt echt helemaal niks voor, ze willen alleen even alles bespreken enzo. Ik dacht er ook allemaal dingen van. Het komt ook zo overdreven over dat ze ervoor langs moeten komen, dan verwacht je dat er heel wat gaat gebeuren.
stelt niks voor. ze bespreekt het aantal uren. je wensen en ze legt een en ander uit voor de kraamtijd. niks bijzonders dus
Stelt niets voor, ik vond het wel gezellig Ze bespreekt wat dingen die je in huis moet hebben en of je specifieke wensen hebt. Duurde hier nog geen half uur (en twee kopjes thee )
nou stelde idd geen bal voor! was wel een gezellige tante! hier ongeveer 3 kwartier en 1 bak koffie en alles is me duidelijk!... bedankt meiden!!! XX