Geen melk meer willen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door erannick, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Nicky is nu 9,5 maand maar wil zijn melkflessen niet meer ook niet uit een beker of iets :) Ik heb op het advies van het cb vitamine d gehaald zou ik er nu een fles melk vanaf kunnen halen. Hij ktijgt om 07.00 uur een bordje pap met 200 ml zuigelingenmelk 2 en om 11.00 uur een fles zuigelingenmelk 200 ml en sávonds om half 7 of 7 uur een fles zuigelingenmelk 200 ml maar hij drinkt recht niet alles op en rond 3 inn de middag krijgt hij diksap. Zou het kunnen 1 fles eraf :(: ben hier echt onervaren in

2. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    o 'ja de diksap is ook 200 ml.

Met5 vriendelijke groet Angelique

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Voor deze vraag verwijs ik je toch even naar het Cb.

Ilja

4. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik heb het gevraagd maar kreeg geen duidelijk antwoord behalve dat ik vitamine d moest halen :(

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vervelend hoor. Maar ik weet niet zeker of een kind van ruim 9 maanden 3 flessen melk per dag moet drinken. Vandaar mijn door verwijzing. Ik zou het nogmaals vragen.

Ilja

6. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik ga morgen de zorglijn bellen dan laten hun als het goed is de wijkverpleegkundige contact opnemen want ik heb echt het idee dat nicky nu te weinig vocht binnenkrijgt op deze manier. in ieder geval harstikke bedankt

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    En zorg dat je een duidelijk antwoord krijgt.

Ilja

Deel Deze Pagina