Goh, Malibu- cola Asti Maar mijn favoriete van deze en vorige zomer was een cocktail van witte martini met rozen limonade en een limoentje!
Vooral witte wijn. Verder rosé, champagne, prosecco, zelfgemaakte sangria, gin-tonic, cocktails, water met fruit en ice tea (green).
Op t moment melk of ice tea peach. Wel heftig Anders een mierzoete wijn, baco, baileys of iets in die richting. Rose biertje zo af en toe wil ook nog wel lekker zijn.
Hier in belgie bij de Delhaize, maar ook bij de AH. In NL weet ik het eigenlijk niet. Misschien bij een slijter of online..?
Hugo, scroppino, prosecco of droge witte wijn (voor die laatste 2 hoeft het trouwens geen zomer te zijn)
Ik drink graag koolzuur water met een smaakje. Zoals spa citroen. Tijdens bbqen drink ik ook wel hugo.
Siroop, framboos, sinaasappel, citroen... heel veel siroop En soms radler en rose d'anjou en altijd ergens in de zomervakantie een cocktail, maar dan ben ik wel gelijk dronken
Ja dit.....! Ik drink alleen maar thee en water. Wel met citroen en prik erin. qua alcoholisch drink ik alles wel, van een Hugo, safari tot kruidenbitter en jenever, maar dat is zeker niet dagelijks en ook niet gebonden aan zomer of winter.