Hoi dames, Even een kort vraagje. Ik heb een zoontje van 14 maanden, en hij drinkt eigenlijk alleen melk (verwarmd), en roosvicee. Ik vind dat eigenlijk best eentonig, maar dat kan ook aan mij liggen. Maar wat geven jullie je kindjes te drinken? Ik heb al een paar keer afgekoelde thee geprobeerd, maar daar moet hij niks van weten.
mijn zoontje drinkt vanalles vooral melk maar hij is verzot op multivitamine, dubbelfris alles iig zonder prik en water lust hij ook hier drinkt hij eigenlijk vanalles.
Nee inderdaad, zo denk ik er aan de ene kant ook wel over. Was ook niet van plan om hem iets van frisdrank of andere gezoete dranken te geven. Maar ik dacht misschien is een keer wat anders als afwisseling, maar kom niet verder dan melk, water of roosvicee.
hier ook alleen melk water en roosvicee. Thee wil ze niet, tenzij ik het drink dan wil ze het uit mijn glas maar als ik het voor haar maak weigert ze.
Mijn zoontje luste heel lang niets anders dan diksap en melk. Sinds een paar maanden (hij is nu 2) lust hij ook water en thee (wel gewoon warme). Ik koop diksap altijd bij Albert Heijn, en daar hebben ze best veel verschillende smaken. Daar kun je al mee afwisselen.
Mijn zoon (16 mnd) drinkt water, thee (met of zonder een beetje melk), melk (warm of koud), diksap (heeeel sterk aangelengd) en heel soms een klein beetje Yoki. Die laatste is echt een enorme uitzondering. Hij heeft het nu geloof ik 4 keer gedronken maar hij vindt het wel erg lekker.
Hier drinkt ze alleen borstvoeding, water of slappe thee. Ze krijgt nooit wat anders. Soms wat slokjes sinaasappelsap van mij, dat vindt ze ook erg lekker.
Toen mijn oudste 14 maanden oud was,dronk ze lauwe vruchten thee(zonder suiker)biologische diksap,melk en water.Dit wisselde ik af,zodat het niet eentonig werd. Nu drinkt ze ook(voor naar school)wicky,roosvisee,carvan cevitam en af en toe appelsap.Maar meestal vraagt ze toch naar water of melk.en dan is ze bijna 5
Mijn zoon van 14 maanden drinkt diksap(uit tuitbeker), water(tijdens de eetmomenten aan tafel uit een beker) en sojamelk (met ontbijt en voor het slapen gaan uit een beker). Versgeperste sinaasappelsap vindt hij erg lekker, dus dat krijgt hij af en toe.
Melk, karnemelk, soms diksap, water, slappe thee en heel zelden versgeperst vruchtensap. En afgelopen zondag heeft hij een beetje fristi gedronken.
's morgens thee met wat melk (lauw), Tussen de middag drinkt hij melk.. tussendoor in de ochtend een rietjesbeker met water.. na 14.00 uur wat diksap.. Als de beker leeg is, vul ik het weer met water..
water, melk, siroop, karnemelk, appelsap, sinaasappelsap, thee, fruit dranken, soms chocomelk of yogi... eigenlijk alles wel... maar de zoete dingen krijgt ze maar af en toe... meestal drinkt ze gewoon melk of roosvisee
Roosvicee is toch ook zoet? Hier tot nu toe BV, water en thee. Ze drinkt niet erg veel buiten de borstvoeding. Thee wissel ik in smaken lekker af, ze is er gek op!
Melk (warme) karnemelk met ranja, ranja, sap, fristi, chocomelk. Ik heb liever dat mijn kind suiker binnen krijgt dan zoetstoffen.
Rijstmelk (ivm koemelkallergie), water en roosvicee. Soms een slokje vruchtensap uit mijn glas als hij ziet dat ik dit drink. Mijn nichtjes van 4 en 7 drinken echt altijd alleen maar water.
rooibosthee, met diksap zoet gemaakt, lauwe thee met of zonder diksap,diksap, peutermelk, heel soms water.
melk en diksap. thee lust ze niet heel graag, idd wel uit mijn glas.. hihi. Maar drink jij zelf zoveel gevarieerder dan? Ik thee-koffie, melk bij het eten en soms een glas sinaasappelsap.