De eerste drie maanden bijna alleen maar roosvicee. En daarvoor nooit. Nu 's avonds af en toe een malt biertje. Ook thee en spa appel en appelsap en ananassap en cassis en veeeeeel blauwe taksi.
Ik drink alsmaar koffie en appelsap en sorange meer niet...... Thee vind ik niet lekker, prikken ook niet zo erg altijd geweest, na zwangerschap van Myrna.
Thee (soms met, soms zonder suiker), momenteel vooral citroenthee, melk, vifit, ayran, aanmaaklimo of gewoon water. Als ik maar geen koffie hoef! Bah! Voor mijn zwangerschap was ik een echte koffieleut, maar ik lust het echt niet meer. Ook cola vind ik nu ronduit vies!
grappig, ik dronk altijd liters thee, maar heb daar ook geen trek meer in. Op mijn werk drink ik heet water. Beetje vreemd misschien maar bevalt goed. Koud water vind ik niet zo, maar met heet water krijg ik toch voldonede water binnen. thuis drink ik met name appelsap (troebel)! Dat kan ik nu echt met liters drinken. Groetjes
Ik was echt koffieverslaafd, maar dat heb ik nu echt een heel eind geminderd (van 15 koppen tot 2 koppen per dag ). Nu drink ik vooral veel chrystal clear en roosvicee. Gewoon water drink ik ook wel regelmatig, maar dan moet ik nog vaker naar de wc dan normaal, dus dat is ook niet echt handig.
voor ik zwanger werd dronk ik ook heel veel thee wel 2liter ofzo en veel water, soms wat melk. Nu drink ik ongeveer 0,75l melk p/d het liefst warm en met choco poeder of bananen poeder. Ook drink ik veel jus d'orange, en water probeer ik ook veel te drinken maar dat smaakt me tog ni meer zo. Af en toe Coca Cola met dat gouden label , als ik dat in huis heb is het binnen 2 dagen op
Hier per dag ongeveer 2 a 3 bekertjes koffie, 2 bekers melk, 2 glazen roosvicee 50/50 en voor de rest rooibos thee honing of mang/perzik smaak zonder suiker
ik drink veel water, ranja, ijsthee en vruchtensap maar dan zonder die vieze vruchtvlees..blehh melk ook en soms een kopje thee
Water en af en toe een glaasje cola! Cecemel en melk pas ik enorm mee op omdat ik nu ik zwanger ben mijn medicijnen voor mn darmziekte niet inneem en daar nogal eens last van krijg
- groene ijsthee - gewone ijsthee wel max 3 glazen op een dag - thee - thee met melk - melk - water - cola maar niet meer zoveel sinds ik er misselijk van word - spa marie henriete - sapjes maar ook niet te zuur en absoluut geen koffie bah bah bah