Ik drink veel water, thee, en soms een sapje, of vitaminewater, helpt mij tegen misselijkheid. Mijn guilty pleasure is cola zero.. niet teveel en te vaak.. maar dat vind ik gewoon erg lekker
Ik drink voornamelijk groene thee. En nu met dat warme weer water en ranja. Ik houd sowieso al niet van alcohol of koolzuurhoudend drinken dus ik heb tijdens mijn zwangerschappen weinig hoeven te veranderen.
Bij het ontbijt melk. 2 of 3 kopjes koffie gedurende de dag en de rest kruidenthee, maar vooral water.
Cola Zero is er ook zonder caffeine (etiket is goud met zwart)! Kan je soms stiekem nog een extra glas nemen
Ik drink in de ochtend sap van een verse pompelmoes en van een citroen, en door de dag gewoon plat water (1,5 liter) met sap van een citroen in ook.
Sinaasappelsap (word ik soms wel erg misselijk van!!) Appelsap (nu bijvoorbeeld ) Thee (wel met suiker...) Melk (koud) Cola (soms wel 1 glas per dag! ) En normaal drink ik nooit water.. Maar nu toch wel omdat ik sapjes/frisdrank probeer te vermijden
alles wat ik normaal ook drink. Drink normaal geen alcohol en zelden koffie of thee. Wel pak ik meer water nu en drinkbouillon op aanraden van de vk
Ik drink heeeel veeeel roosvicee en melk. Dat is het eigenlijk, koffie vind ik niet lekker meer en ook thee vind ik nu niet te drinken. Heel soms een colatje of sapje als ik op visite ben (niet iedereen heeft roosvicee in huis). Volgens mij zitten tegenwoordig overal wel E-nummers en allerlei toevoegingen in. Ik ben daar niet zoveel mee bezig eerlijk gezegd.
Ik drink alles wat ik normaal ook drink alleen geen alcohol dus. En in de winter (ben nu bijna 38 wk),lette ik iets meer op dat ik niet te veel thee dronk. En de eerste maanden dronk ik geen cola,nu wel weer max ong 7 glazen pwk.Heb dat extra "verkeerde" energy nu wel even nodig... En ik drink nu ook wel tijdens een bbq Jillz de roze variant zonder alcohol. En heel veel water maar dat deed ik altijd al.
Sinaasappelsap bij ontbijt en lunch 's ochtends max 2 koppen koffie 's middags ranja (carvan cevitam) dubbelfris 's avonds max 1 glas cola radler of ander alcoholvrij bier Precies hetzelfde als wanneer ik niet zwanger ben, alleen drink ik dan bier of wijn met alcohol.