Als je bang bent te veel suiker binnen te krijgen dan kun je bijvoorbeeld je appelsap verdunnen met water.
ik drink melk, thee en sapjes. en af en toe wat frisdrank, maar dat doe ik erg weinig, omdat het mij nu niet meer goed smaakt.
Ik drink veel water (zeker een liter / anderhalve liter) en verder caffeine vrije thee en 2/3 bakken koffie. frisdrank houd ik niet van en vruchtensappen smaken mij nu niet omdat ik veel last van maagzuur heb! brrr...
ben dan wel niet zwanger, maar ik drink erg graag crystal clear, zit heel weinig in, maar wel lekker met een smaakje!
ook ik drink sinds ik zwanger ben heel veel appelsap. en met name 's avonds water, ivm maagzuur. groetjes susanne
hoi hoi, wat leuk dat jullie vertellen wat jullie allemaal drinken, jullie brengen me variatie ik blijf appelsap het allerlekkerste vinden, voor mijn zwangerschap vond ik appelsap niet echt heel lekker ik wissel wel af en 'savonds drink ik veel water groetjes
Ben pas paar weken zwanger en drink vooral thee. Paar glazen water, paar koppen koffie, veel groene thee en ook thee zonder cafeine (rooibos, sterrenmix). Beetje sap. Ik lust geen melk en ik heb gelezen dat melk een must is als je zwanger bent...soms maak ik een smoothie met vers fruit en daar meng ik dan wat melk en yoghurt doorheen. groetjes Hiba
ik lust ook geen melk, wel yogi drink moet je echt melk drinken? ik drink het niet en yoghurt lust ik wel maar sinds ik zwanger ben vind ik het erg vies maar eet wel veel kaas
melk yogidrink,,,das niet zo'n verschil gaat om de calcium. Ik drink veel water en alles wat er maar in de burt is als ik dorst heb haha. Appelsap verdun ik wel eens met water als ik t te zoet vind (heb soms van de momenten) die appelsap van de lidl, die troebele vind ik zooo heerlijk
mag je wel rooibos thee? en witte thee? dat hoorde ik van een vriendin dat dat ook kon.. Savonds drink ik ook veel crystal clear... overdag thee en water.. maar het water komt me echt me neus uit!
Koffie, rooibosthee, appelsap, jus d'orange is eigenlijk wat ik vooral drink. Soms ook nog thee met een smaakje (maar dat dan 's avonds ipv koffie)
Ik drink hetzelfde als voor ik zwnager was! Op de alcohol na dan! Ben verslaaft aan cola light! navraag gedaan, en nee hoor, lekker blijven drinken! Mmmm..heerlijk! Het enige wara je op moet letten is dat je niet teveel caffeine binnekrijgt..dus niet meer dan 3 glazen, maar dat geld ook voor koffie(wat ik overigens niet drink!) Naast cola drink ik dus elke ochtends yoghurt drink van optimel, coolbest multisap light en fanta. Gewoon wara ik trek in heb eigenlijk!
ik drink overdag heel veel maar ''savonds na 8 uur haast niks meer want ik moet er dan zo vaak uit en dat verstoord zo mijn nacht rust. ik ga er soms wel 10 x uit, ben de volgende ochtend helemaal gebroken goetjes
De laatste 2 weken ben ik gevallen voor karnemelk. Verder drink ik cola en soms appelsap. 's Morgens afwisselend cecemel of melk
Hoi, Je hebt ook melk met een smaakje (heb ik een tijdje gedronken) of Vifit (drink ik nu) want ik lus geen melk met een smaakje meer Gr, Danielle