dat is ook een goeie tip maar ik kan nu ook weer wat yogurt eten blijf het niet lekker vinden maar het blijft binnen groetjes
hai rosvice ranja en goeiemorgen pakken soms af en toe wat prik en i het weeknd sochtend 3 bakjes koffie smane met man lief
Tsja, zelfde probleem en zelfde oplossing: thee, thee, thee en water en af en toe een frisdrankje, het liefst appelsap of ice-tea. Kan er niet meer van maken...
Oh ja, en over de melk: ik lust het ook niet en ben Alpro Soya gaan drinken. Ik vind het lekker, maar hoor er anderen anders over, dus... probeer het eens. Enne slaapprobleem? Veel of weinig drinken; tis voor mij geen verschil, ik slaap al weken slecht, en niet alleen door het plassen tussendoor. Maar da's een andere topic...
Water, water, water, water, water..en het liefst ijs en ijskoud... max 3 (halve)bakken koffie (de 2e helft lust ik vaak niet meer) en zoethout kruidenthee (max 3 p/d).. en soms ACE vruchtensap.. Met teveel koffie en zwarte/groene thee moet je wel uitkijken, dit kan miskramen in de hand werken.. Greetz Hilde
ik drink nu ook heel veel water, vind het ineens lekker maar het moet inderdaad wel koud zijn groetjes