wat drinken jullie?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door humpie, 8 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. humpie

humpie Lid

31 jan 2007
    84
    0
    0
    nijmegen
    dat is ook een goeie tip

maar ik kan nu ook weer wat yogurt eten blijf het niet lekker vinden maar het blijft binnen :D

groetjes

2. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hai
    rosvice ranja en goeiemorgen pakken
    soms af en toe wat prik en i het weeknd sochtend 3 bakjes koffie smane met man lief

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Tsja, zelfde probleem en zelfde oplossing:

thee, thee, thee en water en af en toe een frisdrankje, het liefst appelsap of ice-tea.

Kan er niet meer van maken...

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, en over de melk: ik lust het ook niet en ben Alpro Soya gaan drinken. Ik vind het lekker, maar hoor er anderen anders over, dus... probeer het eens.

Enne slaapprobleem? Veel of weinig drinken; tis voor mij geen verschil, ik slaap al weken slecht, en niet alleen door het plassen tussendoor. Maar da's een andere topic...

5. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Water, water, water, water, water..en het liefst ijs en ijskoud... max 3 (halve)bakken koffie (de 2e helft lust ik vaak niet meer) en zoethout kruidenthee (max 3 p/d).. en soms ACE vruchtensap..

Met teveel koffie en zwarte/groene thee moet je wel uitkijken, dit kan miskramen in de hand werken..

Greetz Hilde

6. humpie

humpie Lid

31 jan 2007
    84
    0
    0
    nijmegen
    ik drink nu ook heel veel water, vind het ineens lekker maar het moet inderdaad wel koud zijn

groetjes

Deel Deze Pagina