ik drink veel thee (ongeveer 1 tot 1.5 liter per dag) verder melk en 1 glas fris per dag heel soms een energy blikje, niet vaak want ik krijg er een opgejaagd gevoel van en in het weekend drink ik 2 glazen rode wijn mijn partner drinkt eigenlijk alleen frisdrank, koffie en energy.(niet echt gezond) en in het weekend een paar biertjes. de kinderen drinken veel water, lauwe thee, melk en soms siroop of fristi
Ik: Thee, water, redbull, melk, roosvicee, cola, verse jus d'orange en in t weekend een glas rosé. Vriend: Koffie, cola, appelsap, melk, verse jus d'orange. Zoontje: Melk, water, roosvicee. En als we weg zijn weleens een pakje Wicky.
koffie (late michatto) drinkyoghurt als ik het heb niet elke dag. ranja en water. kids drinken ranja en water. en drinkyoghurt en melk (de oudste dan jongste lust geen melk) en als we een dagje uit gaan dan heb ik pakjes mee meestal capri sun. qua alcohol heb ik meestal wel witte wijn, bier en sekt staan. frisdraqnk heb ik meestal 1 fles sinas en 1 fles cassis staan voor visite of soms in het weekend voor de kids. maar meestal vergeten ze dat en dan geef ik het ook niet uit mijzelf. cola krijgen ze alleen op verjaardagen dan is het ook heel speciaal voor ze.....
thee, water, waterige aanmaaklimonade liefst ijskoud, light frisdrank en een glas melk op een dag. alcohol drink ik weinig (alleen buiten zwangerschap natuurlijk alcohol), meestal in de zomer een wijntje oid, niet elke week.
Ik drink nu in de zomer alleen maar water, soms met verse citroensap en ijs. In de winter drink ik graag marokkaanse munt thee (zonder suiker) of chai thee Een jaar geleden dronk ik nog 2 liter cola per dag, ben blij dat ik daar vanaf ben!! Heel verschil qua gewicht en het is zo slecht voor je tanden.. heb tijdens mijn werk als tandartsassistente zoveel mensen gezien bij wie het glazuur helemaal weg was dankzij cola! Brrr!
Thee,cola en af en toe een glas water. Koffie,melk lust ik niet, aan cola ben ik wel verslaafd trouwens.
Ochtend: verse jus en koffie Rest vd dag: thee en water Af en toe een glas diksap of cola of spa rood. Als ik niet zwanger ben of borstvoeding geef dan drink ik savonds met enige regelmaat een glas wijn of bier. Nu soms een alcoholvrij biertje maar das maar een matig surrogaat.
Haha, die advertentie onder dit topic "Nieuw gebit nodig? Kies voor vast gebit..." koffie, thee, water (soms spa rood), het bio-appeldiksap dat eigenlijk voor mijn zoontje is en heel af en toe sap/smoothies of een glas frisdrank. Zoon drinkt vnl. water, soms melk of diksap. Ik geloof niet zo in "het goede van melk" dus 2 bekers melk drinkt hij hier echt niet per dag, hij vindt het ook niet bijzonder lekker.
Koffie, thee ,sapje of wijn Bij manlief zonder die thee. Kids: Fristi, roosvicee, aanmaaklimonade, melk
Kids, water, limonade (1x per dag), fristi of chocomel (1x per dag) en voor het slapen een beker warme melk. Man, appelsap, sinaasappelsap en in het weekend soms een glas cola (kleine flesjes zijn nog te groot) Ik, water en thee (kamille of verse muntthee) Wel kunnen we op zomerse avonden een lekker flesje wijn opentrekken, we hebben wel een goed gevulde wijnkelder *bloos*
Non-alcoholisch: - water - koffie - bronwater met koolzuur - Rivella (soms) - man drinkt cola Alcoholisch: - rosé - rode wijn - man drinkt op zijn tijd een biertje of een goed glas sherry of whisky.
Ik drink, koffie, thee en water. Qua alcohol wijn, rose, whisky. Mijn man drinkt bijna alleen koffie en cola..
Ik drink ook bijna geen frisdranken en dergelijke. Gewoon water, (kruiden)thee, melk/karnemelk. Er staat wel zo'n fles roosvicee maar dat is meer voor mijn dochter (die er eigenlijk ook niet iedere dag van drinkt). Verder vind ik sinaasappelsap wel lekker, maar toch drink ik het niet echt vaak. Sommige frisdranken lust ik dan nog wel, maar niet dat ik echt graag drink. Alleen koolzuurhoudende dingen kan ik absoluut niet drinken, zelfs water niet.
Drink wel 3 liter water op een dag. (Geef bv, heb altijd dorst) Bij de broodmaaltijden melk of chocomelk. Twee kopjes koffie Soms neem ik s avonds een glas sinas of sap, maar daar krijg ik alleen maar meer dorst van. Af en toe na het avondeten (munt)thee En soms een wijntje maar dat is zeldzaam.
Ik drink zelf veels te weinig, zou ik veel meer moeten doen maar heb nooit dorst Mijn vriend drinkt veel ranja, kistje, thee en cola! Chloe drinkt veel ranja en melk!
Ik: drink water, rivella, melk en thee. Ik drink zelf geen alcohol, vind er niks aan. Heeeeeel af en toe een biertje maar dat is misschien 1x per jaar Man: cola light (diabetes), melk en soms koffie. In het weekend soms bier of wijn. Kids: Water, diksap, thee, melk, chocomelk (nesquick.)