Thee ranja punica ( vruchtensap met de groene dop) Ijstehee van de aldi ( pak per dag) Melk of fristi Enkele keer 7up Heel zelden pepsi max Vl : Thee Water Koffie Melk Cristal clear Pepsi max Enkele keer vruchtensap beperkt ivm suikerziekte Dochter: Bvmelk Thee ( met schepje suiker) Punica Melk Water
Ik : koffie (latte meestal, mokka koffie met halfvolle melk opgeschuimd) met 1 schepje suiker of zonder. Water Aanmaaklimo Thee Water met citroen Soms sap Ice tea buiten de deur vaak Man: Aanmaaklimo Water Icetea Soms koffie/thee Soms cola'tja meestal buiten de deur Kinders: Aanmaak roosvice Aanmaak limo Water Perensap Melk met nesquick ( soms) Soms taksi Buiten de deur soms fristi. Alcohol : rose bier, jillz en man wit bier, gewoon bier. Frequentie van 1 a 3 flesjes per 3 weken. Soms vaker met warm weer een flesje maar veel drinken we niet.
Het liefste drink ik coca cola, coolbest mango of koffie, maar helaas kom ik snel bij en drink ik dit dus zelde. Nu drink ik; 2 koppen koffie, rivella en thee zonder suiker. Manlief: Ranja, cristal clear, water, cola light en koffie Dochter: Ranja, melk, vruchtensappen, fristi ( meestal als we op een terras zitten ofzo want heb het nooit in huis )