Deze is hier populair op het moment, maar hij krijgt het alleen in het weekend, tis nogal prijzig voor een half litertje . Biologische venkelthee - Healthy People
Mijn mannetje drinkt alleen water, soms wat thee en melk. Op de kdv willen ze hem sap geven, maar dat wil ik echt niet. Totdat hij het echt door heeft dat hij als enige geen limonade drinkt, wil ik het gewoon niet. Ik zie het met de kinderen om me heen, zo'n pakje is zo op, en geeft totaal geen voldoening. Ik moet zeggen dat ik als kind veel cola en limonade kreeg en dat merk ik nu heel erg. Om de zoveelste tijd problemen met mijn tanden terwijl ik ze heel goed verzorg en zelf niets anders dan water drink.
Melk met een beetje cacao, water en 1 tot 2 halve bekers water met een beetje siroop. Met daguitstappen of terrasjes appelsap of fristi.
Appelsap aangelengd met water. BIj kruidvat kan je 2 soorten diksap kopen: de gewone van appel en een andere mengeling. Daar zit ook enkel maar fruit in. Is een soort multivruchtenmengeling. Dat vind dochter ook heel lekker.
Hier krijgt hij water, thee, melk en 1x per dag een beker sterk verdunde limo. Al denk ik dat hij dat bij oma en de gastouder wat vaker krijgt en bij oma ook wat meer limo erin, maar daar maak ik me niet zo druk om. Een enkele keer als we een dagje weg zijn of uit eten zijn o.i.d. krijgt hij een pakje drinken (cars roosvicee) of een flesje appelsap of fristi. In het weekend krijgt hij nog wel eens 'onze' sap, bv. dubbelfris of multivitamine en dat is dan 1/3-1/2 sap en verder water.
Appelsap en dat leng ik met water! op dit moment weigert meneertje water te drinken! dus dan maar appelsap met water! en af en toe drinkt ie melk
Hier drinken ze water thee , melk karnemelk (dochter lactosevrije melk) en 1 x per dag een beker aanmaaklimonade
Water, melk, aanmaaklimonade, sap. Als we ergens zijn fristi of chocomel of appelsap. Ik ben niet zo moeilijk. Mijn kinderen zijn niet te dik, snoepen weinig, hebben goede tanden die goed gepoetst worden dus ik ga niet zo moeilijk doen over het drinken.