@maartje wat een leuk setje en wat een mooie kleur haar @joyce mooie jurk zeg! wat is ze trouwens veel veranderd in een jaar tijd zeg.
Mijn zoontje droeg gewoon kleren Misschien dat ik bij een meisje wel helemaal had uitgepakt, maar in dit geval vond ik dat niet zo heel spannend. Ik heb geloof ik wel zijn netste kleren uit de kast gepakt (dus niet dat ene shirt van het KDV waar vlekken in zitten die er niet meer uitgaan ) en dat was uiteindelijk een spijkerbroek met een witte bloes (die binnen mum van tijd weer vies was trouwens).
Zie helemaal geen Microbe dingen op de site staan. Weet dat ze het eerst wel verkochten. Dan maar even ergens anders kijken, ken nog een paar website's die microbe verkopen.
Je hebt gelijk. Hij stond op jongens ipv meisjes. Maar 120 euro vind ik een beetje te veel voor een jurkje voor erbij. Wie weet in de uitverkoop
Tja, ik snap het ook niet helemaal . Nou ja, on-topic, leuke kleertjes voorbij zien komen! Haar eerste verjaardag was op een heel warme dag, dus toen droeg ze alleen haar romper, haha, had wel wat kleertjes klaargelegd, maar het was echt té warm. Op haar tweede verjaardag droeg ze een lila jurkje met grote witte stippen en strikjes op haar schouders.
Ole ole, ik heb deze foto al gepost maar heel graag nog een keertje Lisa droeg dit setje (de foto is van 11 maanden, met Kerst hebben we een voorproefje gemaakt)
Hee wat een leuk topic! Zit nu ook meteen te bedenken wat leuk zou zijn voor mijn dochter, maar dat duurt nog even. madelon84: ben nu wel benieuwd wat jouw smaak dan wel niet is! foto?