Hoi dames, even een praktische vraag ik heb een heel leuk 1e pakje gekocht van noppies voor ons aankomend kindje Ons 1e kindje was overtijd, en had daardoor helemaal geen "smurrie" op haar velletje en dus is haar 1e pakje gewoon helemaal schoon gebleven. Nu vroeg ik me af, stel dat je kindje dus eerder komt en wel onder die smurrie zit, die witte laag zegmaar, gaat dat gewoon uit de kleding of niet? of kan ik dan beter een ander pakje aan doen, waarvan ik het niet zo erg zou vinden als het niet helemaal meer goed schoon word ofso? alvast bedankt!
Die huidsmeer krijg je er zo weer uit. Ons zoontje had echter binnen het uur na het aandoen van zijn eerste pakje, zijn meconium uitgek*kt en dat is er niet meer uit te krijgen...
Hmm dan moet ik toch nog maar even kijken of ik het name-it broekje wat ik geweldig vind in de ziekenhuistas laat zitten of toch maar een andere doe hihi! Zo maar ff de kast induiken, manlief kijkt toch formule 1
yara had ook best wat smeer maar is eerst gewassen en toen was ze zo goed als helemaal schoon! heb dr eerst pakje vorige week in de doos ''te kleine kleertjes'' gedaan... wat gaat de tijd toch snel!
Mira is met 37,4 geboren en zat onder de smeer. Ze was helemaal wit, maar ze kan nog steeds haar 1e pakje aan hoor
mijn kids zijn beide een maand tevroeg geboren en zaten behoorlijk onder de smurrie, het huissmeer zijn gewoon uit de pakjes gegaan met wassen
thnx voor jullie reactie's dan kan ik met gerust hart het leuke pakje mee nemen naar het ziekenhuis (neem zowiso nog wel een ander pakje extra mee hoor) maar ik zou het liefst niet willen dat ze gelijk gewassen word dus daarom ben ik wel blij dat het er w.s. wel uit zal gaan