De eerste drie dagen in een pyjama broek met topje, maar vanaf de vierde dag mn gewone kleding. Kon eigenlijk direct weer in mijn oude kleding, dus dat scheelde. Voelde me zon 'patient' in mn pyjama, dus was blij toen die uit kon! Moet zeggen dat ik heel snel hersteld was, anders had ik er nog wel langer in rondgelopen!
Ik droeg nog lekker mijn zwangerschapskleding. Zit lekker en ziet er nog wel gezellig uit. Ik rende trouwens ook vrolijk door het huis vanaf dag 1 dus misschien scheelt dat met wanneer je nog veel in bed ligt. Ik kon trouwens pas weken na de bevalling pas weer in mijn oude kleren.
Droeg de eerste paar dagen een sportbroek en een hemdje... Na een paar dagen een legging met een jurkje ofzo.
De eerste week een trainingsbroek/huispak ivm catheter en daarna een losse spijkerbroek met mijn oude topjes weer.
Heb een aantal leggings erbij gekocht en heb hier ook nog een paar die ik aan kan. Met een jurkje, tuniekje of lange t-shirt erop vind ik het best toonbaar en prettiger dan een pyama oid. Nu hopen dat het ook echt zo prettig zit als ik denk dat het doet na de bevalling lol