Wat droeg jij na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sila24, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    De eerste drie dagen in een pyjama broek met topje, maar vanaf de vierde dag mn gewone kleding. Kon eigenlijk direct weer in mijn oude kleding, dus dat scheelde. Voelde me zon 'patient' in mn pyjama, dus was blij toen die uit kon! Moet zeggen dat ik heel snel hersteld was, anders had ik er nog wel langer in rondgelopen!

2. Laust

Laust Niet meer actief

Ik droeg nog lekker mijn zwangerschapskleding. Zit lekker en ziet er nog wel gezellig uit. Ik rende trouwens ook vrolijk door het huis vanaf dag 1 dus misschien scheelt dat met wanneer je nog veel in bed ligt.
    Ik kon trouwens pas weken na de bevalling pas weer in mijn oude kleren.

3. Vlinder249

Vlinder249 Actief lid

15 apr 2011
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Droeg de eerste paar dagen een sportbroek en een hemdje... Na een paar dagen een legging met een jurkje ofzo.

4. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    De eerste week een trainingsbroek/huispak ivm catheter en daarna een losse spijkerbroek met mijn oude topjes weer.

5. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Heb een aantal leggings erbij gekocht en heb hier ook nog een paar die ik aan kan. Met een jurkje, tuniekje of lange t-shirt erop vind ik het best toonbaar en prettiger dan een pyama oid.
    Nu hopen dat het ook echt zo prettig zit als ik denk dat het doet na de bevalling lol

Deel Deze Pagina