Beetje ongoocheld

Discussie in 'De bevalling' gestart door Winter, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winter

    Winter Actief lid

    5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Hey,
    Gisteren heb ik dus een uurtje aan de monitor gelegen..
    De hartslag van de baby was dik ok. Tussen de 130 en 160, Het ging eerder naar de 160 als ik een harde buik kreeg.

    De gyn is ook langsgeweest, en ik heb nog meer een halve cm opening :evil:
    Dus bye bye geplande bevalling. De gyn wil de natuur zijn gang laten gaan.
    Hij zag het niet zitten om het dus in gang te steken. Nu ja dat is ook met pilletjes enzo. En ik ben al niet echt ontspannen als ie moet voelen :oops: De baby maakt ook nog niet echt aanstalten om er uit te floepen, dus ja.
    Nu in elk geval is de kans groot dat als het natuurlijk gaat het 's nachts zal zijn maar dat is de gyn zijn probleem dan hoor. Hij had liefst een dagbevalling. Maar dat is nu mijn zorg niet meer, hij kan zijn plan trekken.
    De verpleegster die de monitor aansloot was een superlieve. Ze zei ook, als zijn tijd daar is dan komt ie wel en is het 's nachts, dan gaan we supergoed voor je zorgen. Dus Ik ga me deze week ontspannen
    De gyn snapt het niet echt denk ik, ik heb een hartvormige baarmoeder (Uterus Didelphys) dus in principe zou de baby daardoor wat vroeger komen, maar blijkbaar zit meneer op zijn dooie gemak. Mijn mama zegt dat het waarschijnlijk een kalm kindje zal zijn en geen nerveus typeke. Nu ja dat zien we dan wel.
    In elk geval als het deze week niet in gang schiet dan moet ik maandag 1 oktober (de dag dat ik uitergerkend was) nog es aan de monitor liggen en dan zien we wel hé.

    Groetjes Winter
     
  2. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    je moet maar zo denken meid ze houden je goed in de gaten!

    Succes met de laatste loodjes!
     
  3. avalon1972

    avalon1972 Bekend lid

    13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Sterkte Meis, Ik weet hoe moeilijk het is om te wachten.
    Ik zit zelf al sinds afgelopen dinsdag te wachten tot onze kleine zijn opwachting maakt. Ik heb dinsdag (2x), Woensdag (2x) en Vrijdag (1x) gel ingebracht gekregen om de bevalling op te wekken, maar het lukt helaas niet echt.
    Onze kleine heeft het ook nog veel te veel naar z'n zin in mama's buik en er zijn nog weinig voortekenen dat het spoedig gaat beginnen.

    Morgen gaan ze verder kijken wat ze kunnen doen. Wellicht weer gel of als de natuur ondertussen wel iets gedaan heeft, misschien de vliezen breken. Ik wacht wel weer af.

    Ik hoop dat het bij jou snel op gang komt.
     
  4. jekkia

    jekkia Fanatiek lid

    Succes!

    Hoop dat je snel je kleine manneke in je armen mag houden.
     

Deel Deze Pagina