Een oude veel te kort bigshirt wat ik al jaren als nachtjapon gebruikt had, werd tot bevallingstenue uitgezocht. Toen het moment van bevallen kwam, kreeg ik een spoedkeizersnede en toen zei ik: knip hem maar kapot en dat is gebeurd. Daarna kreeg ik een blauw ziekenhuisdinges aan.
Haha, hier ook van te voren over nagedacht en een nachthemd gekocht maar uiteindelijk had ik een t-shirt aan en een joggingbroek wat toevallig in de buurt lag toen we naar het zk gingen. Op dat moment ben je met hele andere dingen bezig. Overigens heb ik ook 3/4 van wat in mijn zk tas zat ingepakt niet gebruikt (terwijl die voor die tijd zo handig leken...)
Naar het ziekenhuis had ik mijn gewone zw schaps kleding aan. Tijdens bevalling big shirt en warme sokken. Na het douchen dikke trui boxershort en sokken. Na 5 dagen mochten we pas naar huis, dus toen had ik m'n zw schaps kleding weer aan. Ben ontzettende koukleum en die sokken waren echt heerlijk!! Ben snel geïrriteerd aan kleding, dus het moest niets knellends zijn. Eerste dagen met super tieten heb ik vooral een bh aan gehad. Ooh en mijn roze vest, daar wóónde ik in, die heb ik nu ook weer aan!!
Bij me zoontje had ik een heel groot wit t-shirt aan die daarna ook we gegooit mocht worden en sokken. En nu heb ik weer een oud T-shirt ingepakt en warme sokken.
Op weg naar 't ziekenhuis m'n normale kleren, in het ziekenhuis trok ik alles uit behalve m'n hemd en onderbroek. Tijdens bevalling had ik niets aan, je krijgt het gigantisch warm van het persen dus ik vond het prettig niets aan te hebben, ook fijn dat je je kindje dan op je blote buik voelt vond ik
Ik had gedouched voordat mijn vliezen braken, dus had een nachthemdje aan en een slobbe broek. na het breken van mijn vliezen heb ik wel een BH aangetrokken. In het ziekenhuis zelf heb ik een oud shirt aan getrokken, en meer had ik eigelijk niet aan toen.
ik had een paarse snoopy pyjama aan, met sportsokken en een grijze joggingbroek, die natuurlijk snel uitging toen de bevalling begon. Na de bevalling lag ik in een prachtige roze betty boob pyjama. jaja kreeg veel complimenten van de zusters hahahaa
Ik ben 31 augustus bevallen, 30 augustus ben ik in een lekkere ruime rok (met elastieken band), hempje en vestje naar het ziekenhuis gegaan. Daar heb ik een nachthemd met knoopjes aangetrokken. De dagen erna in het ziekenhuis, heb er 5 dagen in gelegen, liep ik elke dag in die rok rond, met steeds weer een ander hempje en soms een vestje als het koud was. Ik vond het juist met die enorme verbanden prettig om in een rokje te lopen, zodat ik er toch nog een beetje fatsoenlijk uitzag. In een broek zie je die verbanden zo erg zitten. Klinkt gek, dat ik me daar druk over maakte, maar dat leidde een beetje af van me zorgen maken over mijn zoontje (had het heel moeilijk tijdens bevalling, apgar 2-4-5).
Ik ben trouwens naar het ziekenhuis gegaan toen ik nog geen weeen had, ivm meconium in het vruchtwater. Ik had dus alle tijd om prettige kleren uit te zoeken.
ik ben in een pyama broek, met tshirt en op sokken naar het ziekenhuis gegaan.. in het ziekenhuis zelf had ik niks meer aan..
Bij de 1e: niets (zat middenin een hittegolf en lag te zweten op bed, dus meteen dat nachthemd uitgedaan Bij de 2e: ziekenhuisgewaad...ivm geplande keizersnede
Tijdens de bevalling een xl t shirt van me man. Ik de kraamtijd in het ziekenhuis pyama's met knopen aan de voorkant i.v.m. borstvoeding.
Tijdens de bevalling had ik alleen een groot wijd zwart shirt aan. Lekker comfi en zwart maakt het allemaal niet zo dramatisch voor op de foto na de bevalling. Daarna lekker opfrissen en gewoon mn lekkere makkelijke wijde trainingsbroek en een shirt aan.ben ook zo naar huis gegaan. Gewoon aan doen waar je je het lekkerst in voelt.