9 weken en inene geen pijn meer in borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door yiwah, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yiwah

yiwah Nieuw lid

23 sep 2008
    3
    0
    0
    ibiza-madrid.amsterdam
    Hallo allemaal..

Ik ben nu 9 weken zwanger en heb tot nu toe hele harde en pijnlijke borsten gehad.

Sinds een dag of drie is de pijn veel minder en zijn mijn borsten zachter geworden..

ook ben ik niet meer zo moe als een week geleden..

weet of kan iemand mij vertellen of dit normaal is?

bedankt..

xx nervueze yi

2. wolly

wolly Niet meer actief

Bij mij zijn de klachten ook in het begin gekomen en weer weg gegaan en ben nog steeds zwanger.
    Het hoeft bij jou ook niks te betekenen.
    Als je echt ongerust bent zou ik even de verloskundige bellen en vragen van hoe of wat.

Succes.

Liefs wolly

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nam bij mij toen ook af...weekje later was het weer terug, toen helemaal weg en weken later weer ff wel...

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Mijn boobs doen geen pijn meer sinds week 8. Heel af en toe dat ik als ik mijn BH uittrek of s'nachts wakker word ik het nog wel voel maar verder kan mijn vriendje knijpen zonder dat ik gil.
    De ene heeft er heel de tijd last van en de ander niet. Het is ook niet gezegd dat het nog terug kom hoor. Soms pas op het eind of als je bevallen bent. Het zegt niks hoormeis. Probeer niet gelijk in de stress te schieten.

Eergisteren bij de vk onze uk nog gehoord dus het zit nog goed en anders altijd even bellen en je bezorgdheid uitspreken.

5. yiwah

yiwah Nieuw lid

23 sep 2008
    3
    0
    0
    ibiza-madrid.amsterdam
    bedankt voor jullie berichtjes.. heb toch maar even een date met mijn dockter gemaakt...just in case..

bedankt!

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Vind ik ook meis.
    Als je het niet vertrouwd altijd bellen.

Ben benieuwd. Krijgen we dat nog eventjes te horen van jou :oops:

knuff

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Net wat Mamakitty zegt, t kwam, ging even weg en kwam weer terug en nu in extreme vorm pfff

Deel Deze Pagina