Qua kleren doe ik kleding die ik graag mooi houd er niet in. Dus niet alleen shirts met opdruk, maar ook gewone shirts en leggings e.d. Wel spijkerbroeken en kleding die niet op zn mooist meer is. Ik kan prima af met een droogrekje boven de trap, want die shirten en blouses drogen snel. Hooguit af en toe een broek dat 2 dagen moet hangen.
ik droog altijd in de droger: beddegoed handdoeken/theedoeken/enz. ondergoed/sokken (heel veel werk om op te hangen en af te halen) de meeste van Tims kleertjes en zijn hydrofiele luiers en handdoeken als het mooi weer is dan droog ik in principe alles buiten (behalve handdoeken) als ik achterstand heb, dan zou ik alles in de droger doen. het is eigenlijk minder goed voor je kledij, want alle stofjes die je van dat netje in de deur haalt, komt van je kleding af he
Hydrofieldoeken verliezen hun absorptievermogen toch van strijken? (omdat je dan de vezels weer 'dicht' strijkt ofzo) Nooit gehoord dat dat met drogen ook zou zijn... Gaan hier dus ook fijn de droger in Sowieso gaat hier bijna alles de droger in. Met nieuwe kleren kijk ik nog wel eens in het etiket en shirts met opdruk enzo gaan dan vaak de eerste paar wasbeurten nog niet de droger in, maar na een paar wasbeurten gaan die vaak net zo makkelijk de droger in. ' Alleen kleren waar stretch-materiaal in zit en fleece-truien gaan de droger niet in. Oh, en de meeste kleren van m'n dochter. Dat zijn ook de enige kleertjes waar ik echt op het etiket let of het wel of niet in de droger mag Voor de rets gooi ik dus zoveel mogelijk in de droger... Ja, nu het goed weer is dan minder, dan laat ik het meeste wel buiten drogen (behalve handdoeken, want die worden daar zo hard van, dus dat blijft ook met goed weer de droger in gaan)
Hier gaat alles in de droger. Nouja alleen van die shirtjes met glitterprint niet, namelijk 1x overkomen dat de glitter na 1x wassen (drogen dus) eraf was...en was nou net zo een mooi shirtje (en natuurlijk ook niet meer te koop...)
Ik kan wel wat met jullie reacties! Shirts met een opdrukje probeer ik wel eerst even uit met een oud shirtje en als ze nieuw zijn kan ik ze inderdaad een paar keer ophangen. 1 rekje kan ik wel kwijt, maar wij hebben hier veel was, vooral als ik 1 dagje heb overgeslagen loopt het snel op. Dan bied de droger echt wel uitkomst
Ook ik gooi bijna alles in de droger,dus ook shirtjes met opdruk maar dan gewoon binnen ste buiten en het is nog nooit mis gegaan. Het enige wat ik niet in de droger doe zijn sommige truien van mijn man ivm krimpen maar verder dus echt alles. Nu met het mooie meer ff geen droger dan gaat alles na buiten aan de windmolen.
Wij gebruiken eigenlijk helemaal niets meer in de droger, we hebben er nog wel eentje maar er gaat niets boven het drogen in de buitenlucht ... Ik blijf er ook bij dat dat het beste is om te drogen ..
ALLES behalve wollen truien en zijden blouses. Gaat ook helemaal goed en kleding blijft mooi. We hebben wel een dure droger van Miele misschien scheelt dat ook? Ik heb geen tijd en zin om alles op te gaan hangen en vind het zó heerlijk zacht en fris uit de droger komen (lang leve de Robijn droogtrommeldoekjes).
In de droger doe ik alleen de handdoeken, theedoeken en keukendoeken (handdoeken voor in keuken dus ) ondergoed, sokken...werkkleding van mn man...en heel soms wel eens kleding van mij of mijn man als het snel droog moet zijn Kinderkleding doe ik nooit in de droger, sokjes enzo ook niet...
Ik ook bijna alles... Nieuwe kleding de eerste keer na het wassen niet, badkleding en een paar kledingstukken niet. Verder gaat alles erin!