Lekker zittende positiebroeken zonder band?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Yotsuba, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Weet iemand waar je die kan vinden?
    Mogen ook gewone broeken zijn als ze maar wat lager of losjes zitten :)
    Ik heb namelijk wel een positiebroek met band van prenatal maar die band zit helemaal niet lekker meer nu ik een flinke buik krijg :(

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Vorig jaar bij de Hennes van die positiebroeken gehaald met een lage band,
    die zaten ook nog goed aan het einde van mijn zwangerschap.

3. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    ik draag gewoon treggings van vera moda

4. Nonnos

Nonnos Lid

22 mrt 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik nou ook met de spijkerbroeken van de Prenatal. Ik hoef nog maar 5,5 week dus ga geen broeken meer kopen.
    Ik heb het elastiek doorgeknipt en iets verder op de buik weer vast gemaakt met een veiligheidsspeltje. Ook gedaan met de rok van de miss Etam. Het zat inderdaad niet lekker meer, en had ook geen mooie ronde vorm meer van mijn buik. Ook dat vond ik erg jammer.
    Eventueel met een volgende zwangerschap trek ik het elastiek weer terug en dan kan kan ik het gewoon weer vast zetten met het knoopje. (in de binnenzijde)
    Ik vind dit goed werken. Maar de volgende zwangerschap koop ik ook zeker een aantal broeken zonder band.

5. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    HOi, weet niet wat je budget is, maar ik had 2 broeken van esprit in mijn zwangerschap ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen met een lage band, ik vond ze erg fijn! en droeg ze ook zonder problemen een paar maanden na mijn zwangerschap. Heb die grote banden nooit fijn gevonden, zeker neit als je nog niet in je oude broeken past, maar ook geen zwangere buik meer hebt!
    succes!

6. Iefie

Iefie Niet meer actief

Yotsuba, vind de broeken van Noppies erg fijn, maar als je me vraagt waar ik écht de hele dag in kan lopen is de bodysuit van goodmoodmom. Is nu ook lekker weer voor en met een bolero'tje en slippers kan je je ook prima ergens vertonen. Deze bodysuit groeit ook lekker mee. echt ideaal!
    H&M heeft broeken met een lage band, maar ze zitten me niet lekker.
    Kleding van mama licious vind ik ook fijn. Ik heb onlangs een 'harem' broek gekocht (zonder band) die lekker onder de buik sluit. En de prijzen vallen ook mee. Zeker als je via ikenmijnkind.nl besteld! weet niet of dit antwoord geeft op je vraag, maar veel succes!

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ook ;)

8. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Super jullie antwoorden!

Op zich is het budget er wel voor maar wil ik voor de 12 weken dat ik nog moet niet te veel meer uitgeven :)
    Leggings en treggings heb ik ook al aan zitten denken met een leuk tuniekje er op maar ik ben vrij klein (1.60) en niet erg petit om het maar netjes te zeggen dus voel ik me weer een propje met mijn megakuiten ;)

Ik heb nu dan die broek met band van prenatal, een spijkerrok met band (die overigens nog wel lekker zit waren het niet dat deze opkruipt) van miss etam en een baggy jeans die ik nogsteeds prima pas.

Niet erg veel dus.. heb nog wel wat huisbroeken en een heel korte short voor als het echt bloedjeheet is maarja..
    Ben in elk geval blij met jullie succes verhalen ;) dan weet ik een beetje naar welke merken ik wel kan kijken.

Deel Deze Pagina